Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har tre barn, og jeg har aldri, ALDRI fått noen informasjon om bivirkninger, om virkestoffer, adjuvanser, tungmetaller, embryoer, muligheter for senskade eller lignende på helsestasjonen.. Det eneste man får høre, er at man skal sitte på venteværelset i 20 minutter etter at vaksinen er satt, sånn for sikkerhets skyld. Og at det er ingenting å bekymre seg for. Verken myndigheter eller lokale helsearbeidere tar informasjonsarbeidet alvorlig, og man får ALDRI vite at dette faktisk kan være farlig.. Det er mulig at intensjonen er der, men det blir overhodet ikke fulgt opp, og foreldre får sjelden kritisk informasjon om/rundt vaksiner fra helsemyndighetene. Jeg har tre barn, og jeg har aldri, ALDRI fått noen informasjon om bivirkninger, om virkestoffer, adjuvanser, tungmetaller, embryoer, muligheter for senskade eller lignende.. Det eneste man får høre, er at man skal sitte på venteværelset i 20minutter etter at vaksinen er satt, sånn for sikkerhets skyld. Verken myndigheter eller lokale helsearbeidere tar informasjonsarbeidet alvorlig, og man får ikke vite at dette faktisk kan være farlig.. Det er mulig at intensjonen er der, men foreldre får INGEN kritisk informasjon om/rundt vaksiner fra helsemyndighetene, slik at de kan gjøre seg opp en mening. Man må selv gå emnet i sømmene, enten via bøker eller nettet. Hvorfor tror dere at helsestasjonen holder igjen informasjon? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141723782-helsestasjonen-informerer-ikke-godt-nok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostepop123 Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, det er vel kanskje fordi vaksiner ikke inneholder for eksempel embryoer. Du får "adjuvanser" til å høres ut som noe skummelt, men i virkeligheten betyr det bare et hjelpestoff. Du skjønner sikkert også at ikke vaksinene utelukkende inneholder dødt virus? Alvorlige bivirkninger fra vaksiner er uhyre sjelden, og da er det gjerne snakk om anafylaktisk sjokk grunnet allergi - dette gis det også informasjon om, og det er jo også derfor man må vente i 20 minutter. Hva slags informasjon mener du helsestasjonen holder igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141723782-helsestasjonen-informerer-ikke-godt-nok/#findComment-141725619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå