Gå til innhold

Skifter dere truse hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller holder det med annenhver, eventuelt oftere hvis man har pult?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neinei, herreguuud til sløsing. det holder lenge å bytte på lørdagene om man bader da...

Skrevet

Ja, minst 1 gang om dagen (oftere hvis jeg føler for å dusje mer enn en gang per dag, eller hvis jeg har hatt meg i løpet av dagen).

Gjest sug lut
Skrevet

Tenker du mye på andres truser? Og har du ikke fått pult ennå skal du nok se at det kan skje mye før du blir tjue.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg skifter kun når jeg ikke puler.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, puletruser har jo åpning til puling.

Skrevet

Jeg synes det er så deilig med litt klissete truser, så jeg skifter bare to ganger i uka. Før i tiden skiftet man kun på lørdager.

Skrevet

Her byttes det truser hver dag! Jeg bytter med manne og barna bytter med hverandre. Og sånn går no dagan......

Skrevet

Til sug lut: nei, jeg prøver aktivt å ikke tenke på dine. Er mest opptatt av mine egne.

Skrevet

Jeg har bare en truse så jeg vrenger'n hver annen uke.

Skrevet

bruker ikke truse... det er det enkleste. Slipper å måtte huske på å skifte....

Skrevet

Jeg bruker trusa en dag, vrenger den og bruker den en dag til. Annehver dag med andre ord, hvis jeg ikke har pult blir det en uke. Eller så har jeg trusa på hodet.

Skrevet

Nah, skifter til jul, jeg.

Skrevet

Truser er oppskrytt, blir så mye klesvask...

Skrevet

Bruker den lenge nok til at jeg kan smøre vaffeljernet med dem. Noen lyst til å komme over på kaffe i morgen?

Skrevet

Kjøper kun truser med utvidet fransk åpning.

Slipper da og ta av trusene mellom hver ukentlig dusj i kaldvann for å spare miljøet, og kan da i hvertfall gå med disse trusene en måned i strekk.

Skrevet

Når det begynner å lukte, kanskje. Nei, kan du ikke stikke innom en ukes tid så kan du t.o.m få dissekere avføringen min for å sjekke hva innholdet er

Skrevet

Dette er kanskje feil forum å være fjortis i? Klipp deg og få deg en jobb! Du blir nok voksen en dag du også...

Skrevet

talking to me? Meg får du dessverre ikke gjort en dritt med, du får oppdra dine barn, tror det skulle holde. Tro meg, jeg blir too much for deg. Voksen hvis det betyr "normal norsk petimeter-titte med usikre øyne på hva andre gjør bak gardina og snakke drit mens man smiler falskt", det kommer jeg aldri til å bli.

Skrevet

Skifter når den føles mer som borrelås enn truse :-P

Skrevet

Mulig du har endel uoppgjorte ting her i livet...du virker som en usikker og agressiv person, i tillegg til umoden. Jeg bryr meg ikke om hva naboen gjør engang. Det er klart at en reagerer når noen bruker et seriøst forum til å lesse av seg virkelig lavmålsspørsmål, og faktisk enda ikke er voksen nok til å vite når en bør skifte truse. Ikke lett å skulle ta seg av egne barn for deg da, så da håper jeg for all del at du IKKE har egne barn.

Skrevet

eventuelt oftere hvis man har pult?

----------------

Har man (skole)pult holder det med å skifte hver høst.

Får da være måte på sløsing!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...