Gå til innhold

Trening, anyone?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er baaare trøtt, burdeskullevil men orker ikke trene nå. Har all verdens unnskyldninger for å ikke ta meg ut i verden, men tida på ettermiddagen forsvinner fort når man dels løper etter en på 1,5, dels ligger fullstendig utslått på sofaen.

Noen som har noen tips som kan hjelpe meg opp av sofaen?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt å trene MASSE i første trimester jeg. Før magen kom og ble en hindring liksom.. Hadde helt glemt hvor trett man blir i dette trimesteret, hvor bare det å kjøre til treningssenteret kan føles som et ork.. I tillegg hjelper det ikke på motivasjonen at jeg går rundt å føler meg småkvalm hele tiden.

De siste to tre ukene har jeg av og til kommet meg ut på en spasertur, hjelper det også. Tenker at det er godt for den lille med litt forbedret blodsirkulasjon i kroppen min, he, he. Også sover jeg litt bedre, noe som er godt for oss begge :)

Hard trening for komme litt senere ut i trimesteret, når jeg har ork til det igjen.

Skrevet

jeg har akkurat medt meg inn på treningssenter og er veeldig fornøyd med det:) er i uke 12 no og motivasjonen min er at jeg skal være i god form gjennom svangerskapet, noe som også gjør det lettere og komme seg etter fødsel:) skal være sagt at jeg har vært i super form, bare litt ekstra trøtt. Formen har vært så bra at da jeg var på ul idag så var jeg forberedt på at det ikke var noe inni der, men det var det:-)

forhåpentligvis blir formen din også snart fin så da er det enklere å finne motivasjon:)

Lykke til

Skrevet

Jeg svømte igår og det var deilig trim. Det blir nok min favoritt gjennom dette svangerskapet. Formen går litt opp og ned så de dagene jeg har overskudd prøver jeg å røre meg litt mer. Jeg vet det blir bedre om noen uker så da skal jeg komme litt mer igang igjen.

Nå blir det jo varmere og forhåpentligvis en flott sommer så da er det nok enklere å motivere seg til å komme seg ut og i bevegelse.

Men å følge etter en turbo på 1,5 år regnes vel som litt trim det også? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...