Gå til innhold

Skal på UL igjen i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir andre gangen min dette siden jeg bare MÅTTE ha en bekreftelse på at det faktisk var noe der etter beskjeden om tom blære (MA) i uke 15 i høst.

UL i uke 9 så kjempeflott ut og vi kunne puste ut, men nå er jeg like redd igjen...

Ingenting som tyder på at ikke alt er i skjønneste orden..., men det var det jo ikke forrige gange heller :/

Hvorfor er vi så nervøse? og hvordan skal man takle dette inntil man kan kjenne på bevegelser i magen hver dag?

Er mitt 3. barn dette her og det er like ille hver gang :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei skjønner hvordan du har det, men siden fikk du se ett bankende hjerte på siste UL i uke 9 så er jo det ett kjempe bra tegn og ingenting som tilsier at dette skal gå galt.

jeg skal også til tidlig UL fordi jeg hadde en MA i uke 7 i vinter, så har samme følelser som deg..

vil bare si tenk positivt og at alt er bra m bebisen...

Lykke til

Skrevet

Ja gjør jo det..., men nå er det bare noen timer til jeg får "dommen" igjen, og det gjør meg dritnervøs rett og slett :(

Tenk og kunne vært ute og nydt det fine været isteden... :S

Æsj! Gleder meg til jeg begynner å føle liv jeg... Kan da ikke vært såå lenge til håper jeg? Mednr 2 kjennte jeg det i allefall tidlig. omtrent på denne tiden tror jeg. Men så var han en sprellemann da lol

Skrevet

Hei Frk Marge....

Titter innom her fra 2 trimister. Jeg er 12+5 i dag.

Forstår så godt din bekymring. Jeg var til Ultralyd i uke 7, uke 9 og 12+0. Jeg var også bekymra for at det den lille ikke levde der...Men det gjør h*n

MEN, nå som du har sett hjertet slå, så går dette bra for deg. Det er mye større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke skal gå bra.

Så prøv å gled deg til Ultralyd i morgen...

Skrevet

Jippi!!!

Det så kjempeflott ut på UL i dag :)

Ble satt frem 2 dager til og er nå blitt oktobermamma to be, istedenfor november.... :)

Ny termin er 29/10-10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...