Gå til innhold

Porsgrunn og ønske om å sette inn 2 egg, hur er de ?:)

Anbefalte innlegg

Hvordan føler dere Porsgrunn-damer de er på det ?

Vi har hatt et forsøk privat, de satt kun inn ett første gangen sa de.. så eventuelt to neste gang..

Skal i ilden i Porsgrunn i uke 20..

Antar det blir ett da og men :)

Er denne dr. Khan? dyktig? han bare var såå underlig da vi var på forsamtalen, og i etterkant har de surret med prøvesvar osv osv.. så har liksom ikke så godt inntyrkk, men ser andre er storfornøyde..

Mulig vi var uheldige bare :)

Fortsetter under...

Ved ferskforsøk avhenger det av alder og antall egg. Er du under 35 setter de kun inn ett egg på de to første forsøkene, dersom du har en del egg. Ved kun to egg står det i skrivet jeg fikk i dag at de vurderer sammen med deg. Over 35 var det ett på første, deretter to på de neste. Over 38 er det to på alle ferske. Det står også at det kan gjøres unntak.

Ved fryseforsøk setter de inn to egg, dersom dere ikke kun ønsker ett.

Vi er veldig fornøyde med Porsgrunn. Kahn er er merkelig skrue, men veldig dyktig. Han vet hva han gjør. Jeg skjønner ikke noe av humoren hans, men jatter med og later som jeg skjønner:)

Har ikke opplevd at de har surret med prøvesvar osv.

Lykke til

Jeg kan jo bare svare for oss.. Vi har fått satt inn 2 egg i begge våre forsøk. Det første var fersk-forsøk, og jeg var 29 år da de gjorde det. Begrunnelsen var at de ikke var heelt topp kvalitet. Det resulterte i en ny delig liten frøken som nå er 2,5 år. D a vi hadde fryseforsøk etter 1 år, satte de også inn 2 egg.

Og så er det dr Kahn, ja.. Underlig skrue helt klart, men han kan sine ting! Har aldri hatt noe problemer med noenting, men jeg skjønner meg heller ikke på den mannen;)

haha han legen der syns jeg var utrolig vittig, han bare smilte og humret.

Vi fikk inn to egg på første forsøk, tror det var av 4 ålreite. Vi spurte om det, og det var greit. Da var jeg 34. Ble en liten gutt:)

Første søskenforsøk fikk vi inn to igjen, da var jeg 36 så det var også greit, han bare så på meg og smilte sånn underfundig. "DA setter vi inn to gutter til" sa han hehe...Og det ble to jenter! Så denne kahn har jeg et meget godt øye til, tre barn på 20 mnd.

Det var vel pga alderen min sikkert, og at jeg spurte så pent:)

Takket være Kahn, er jeg nå 7 uker gravid :)

Har hatt tre forsøk i Porsgrunn, på begge fryseforsøkene fikk jeg mast til meg to egg.

Jeg er "bare" 29 år, og topp eggkvalitet, så det hjelper å mase litt ;)

Har kun hatt Kahn den siste og vellykkede gangen, og han er merkelig på en fin måte. Sier egentlig veldig lite, men det han sier er jo bare morsomt. :)

Dr.Kahn er mannen sin det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...