Gjest Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg er i uke 36 og babyen ligger i seteleie. Hvis den ikke snur seg innen mandag, sender jordmora meg til kontroll på Fredrikstad sykehus. Hun mener at det er ting som taler for at jeg bør ta keisersnitt dersom den lille ikke snur seg. For det første har jeg fått to store barn tidligere, for det andre har jeg en veldig rask styrtfødsel bak meg. Må jo si at jeg er litt enig med henne, har liten lyst på styrtfødsel i bilen på vei til sykehuset med en unge på fire og en halv kilo som kommer feil vei...... Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaringer med hvordan de håndterer seteleie på Fredrikstad sykehus.Har skjønt at dette varierer fra sykehus til sykehus. Dersom det blir keisersnitt, hvor lenge før termin tar de ut babyen? Jeg vet at den lille fortsatt kan snu seg, men den har ligget sånn så lenge nå, og det er tydelig at det er trangt der inne, så jeg begynner å tvile. Aller helst vil jeg føde vaginalt, men kjenner samtidig at jeg må begynne å innstille meg på keisersnitt og de konsekvensene det vil gi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141723419-keisersnitt-og-fredrikstad-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Har ei venninde som fikk KS pga seteleie på Fr.stad sykehus tidligere i år. Der prøvde de først å snu barnet i uke 37 uten hell. Hun fikk da KS 5dg før opprinnelig termin. Jeg har også fått oppsatt KS på SØF pga morkaka mi. Jeg får KS 4 dager før termin pga helligdagene i mai (de ville helst ha 5-7dg før). Jeg har fare for styrtblødning hvis jeg går i rier. Men jeg blir fulgt veldig godt opp av både sykehus og JM fremover. Synes de virker veldig flinke på SØF. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141723419-keisersnitt-og-fredrikstad-sykehus/#findComment-141723820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå