Gå til innhold

Hvor får man kjøpt store lekematter, helst med en liten kant rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på snart 4 mndr ligger stort sett utenfor den lekematta vi har nå. Hun ruller begge veier så hun trenger litt plass :) Vi har babygym, så vil ikke ha en slik matte med "integrert" babygym. Hadde vært fint med en liten kant rundt, slik at hun ikke havner på gulvet! Noen som vet hvor jeg kan finne en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om dette,må vel være lekegrind i tilfelle... Uansett - jeg kjøpte en yogamatte som jeg brukte (la den liksom litt dobbelt...) + at jeg la et tykt babyteppe og et par saueskinn rundt. Funket lenge det. Etterhvert kunne vi bare fjerne alt da hun rullet rundt i hele rommet...

Skrevet

Takk for svar :) Vi har en liten treningsmatte nå, men den triller hun utenfor hele tiden! Har sett at de har en stor og tykkere utgave på en babyforretning her, så spørs om vi må gå for den:) Lekegrind har vi ikke plass til, da får hun heller bare rulle litt rundt.. hehe

Skrevet

Vi kjøpte matte på Nille. Sånn puslespillmatte med tallene 1-9(3x3 biter pluss kanter rundt hele). Den er ikke sånn kjempestor...tror den er rundt 109x109 cm eller noe sånn. Veldig kjekk matte, hvertfall helt til han fant ut at det gikk an å ta fra hverandre bitene..hehe. Men de er store da, så ingen fare for at han skal sette fast noe i halsen :)

Skrevet

Denne har vi, og bruker den fortsatt (selvom jenta nå både går og løper rundt i stua, så brukes den som "base" for alle lekene, og er veldig god for oss voksne å sitte på;)

http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimapparater-utstyr/trimmatter/treningsmatte-stor-1044097?searchWord=exerfit

Den er kjempebra til krabbing osv, og inneholder ikke det giftige stoffet Ftalat, som enkelte andre matter på markedet dessverre kan inneholde enda.

Skrevet

ups, ble et mellomrom i linken- helt på slutten av første linje..må rettes på for å virke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...