En Prins + Prinsesse Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Vi vurderer å kjøpe trampoline til gutten vår til bursdagen... Jeg så de hadde store trampoliner på europris med netting til 1999 kr.. Hvordan er de trampolinene de har der?? eventuelt, hvor andre steder har de/pris??
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Tror de er helt ok... Husk sikkerhetsnett!
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 ja, det SKAL vi ha =)
queenbee♥♥♥ Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Vi kjøpte på jumpking, og er veldig fornøyde:) mest fordi den ikke knirker og bråker i det hele tatt. Nettopp satt den opp til sesong 2 og den er like fin. Naboene har europris sin og den bråker noe helt for j...... men selve trampolinen funker jo, naboungene har det jo moro! Men ikke vi, den er så bråkete at jeg er frista til en tur med tapetkniven en kveld ( bare LYST)
Gjest Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Sånn bortsett fra at vår nabo nå (endelig) har kvittet seg med europris-knirke-knirke-trampoline, så kunne det vært jeg som hadde skrevet St.halvards dame-innlegget... Vi har m.a.o. også Jumpking-trampoline og er meget fornøyd med den. Joda, den kosta litt mer enn europris sin, men skitt - den er stille, trygg og fin.
handygirl Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Vi har trampoline fra Europris og den er helt bra den. Ingen knirking, ingen ødelagte deler. Har hatt den oppe minst 5 sesonger (påske -oktober) Det blå begynner å bli litt slitt, men ellers bra
....mammatilto... :))) Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 mannen min jobber på europris og han sier at de selger mye av dem - har enda ikke fått noen klage på de ;-))
shari_z Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Vi har hatt Europris trampoline siden våren 2004. Har ikke merket at den knirker mer enn andre i nabolaget. Netting ble ødelagt etter 4 års hard bruk og vi kjøpte ny (brukt) på finn, og etter 5 år var ikke den blå greie som dekker fjærene noe å beholde lenger, så vi skal kjøpe nytt i år. Kunne godt tenkt meg JumpKing da det er mulig den er litt bedre overalt, og ikke minst større, men Europris sin fungere og gjør jobben - og ungene er superfornøyde. Og vi har spart en del penger på den vs JumpKing.
1+2=3jenter Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Vil hvertfall anbefale og sjekke hvordan sikkerhetsnettet er festet før du kjøper. Har sett noen billigtrampoliner der sikkerhetsnettet er festet på utsiden av trampolina, slik at det ikke beskytter mot å havne der fjørene er. De ligger jo under matta rundt, men er ikke alle mattene som er spesielt bra heller. Vi har fra jumpking og er kjempefornøyd. Der festes sikkerhetsnettet langs kanten på selve hoppeduken, så det er umulig å få klemt armer/bein ned mellom fjørene. Matta rundt er også helsydd, så det ikke blir åpne mellomrom.
Fire småtroll Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Kjøpte på Bohus for 3 år siden. Har akkurat montert den opp for sesongen nå og den er like fin den, ikke knirker den heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå