fatash Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 jeg har 4 barn fra før og venter nå nr 5. snedig etter som jeg har vært sikker på i 1 år før dette svangerskapet aft jeg kom til å få tvillinger neste gang.. til og med min mamma har drømt mange pr siden at 5 barnebarn skulle bli tvilling jeg var på ul i forrige uke og der kunne legen fortelle meg at det var tydlig tvillinger men hvor den enne fostersekken var tom kun med en liten spor etter det som har væært et embro... da lurer jeg på.....kan det være at denne lille har gjemt seg bak den andre..kan det være trillinger hvor 1 vises og 1 gjemer seg og en er blitt borte..?? jeg oppdaget tidlig at jeg var gravid....hadde ikke mer en 2 dager over mens tid.. og kjente tidlig hjerterytmen der nede:) og er blitt veldig stor på den korte tiden som er gått...er jo bare 11 uker men ser ut som jeg skulle være mye mere..og er tyngre enn siste svangerskap på kort tid... kan det være for jeg har flere morkaker eller lurer det noen der inne som ikke kunne sees på invendig ul?? spent er det iallfall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141723071-4-barsn-mor-med-vent-p%C3%A5-nr-5-kanksje-6d/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå