Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pippi9

Så utrolig kjipt! :-( .....

ett litt mer "teknisk" spørsmål, siden det høres ut som du har litt kort lutealfase. Hvordan er progesteronverdiene dine? Kanskje det er lurt å ta en prat om gynekolog/lege om dette (hvis du ikke allerede har gjort det da :-) Slik jeg forstår det så er det veldig viktig at lutealfasen er lang nok. Det står også en god del info på http://www.pernille.info/ - mye nyttig lesing synes jeg. Akupunktur kan også hjelpe.... det har jeg prøvd denne gangen og er veldig spent på testingen i morgen :-)

Fortsetter under...

I de 4 forrige inseminasjonene har jeg fått mensen dag 15 etter ins, og spottet 12 dager i forkant av det. Den ene gangen spottet jeg 4 dager før.... Før jeg begynte med dette prosjektet og ins så begynte jeg å spotte dagen før mensen....

Så tror ikke jeg vanligvis har noe feil med den lutealfasen. Har tatt progesteronblodprøve og den var fin:)

Så denne gangen her er litt utenom det vanlige...kanskje det har med at jeg har gått på pergo for første gang denne syklusen??

Har ikke blødd noe mer enda da.... så da begynner ikke mensen idag, for den kommer alltid på morgenen. Kanskje imorgen da! Er jo mandag som den er forventet....

Men takk for tips:) Jeg er mye inne på Pernille side hjemmesider og titter... masse nyttig info ja:)

Skal til gyn på tirsdag...så da skal jeg høre med hun om det her:)

Gjest Pippi9

Kan hende det er pergoen som tukler med kroppen din ja... jeg spotter aldri til vanlig men fikk mørkebrun utflod et par dager i lutealfasen den ene gangen jeg har prøvd pergo. Ble forøvrig ikke inseminert den syklusen pga. overstimuerling, så jeg har kuttet ut pergo og prøver akupunktur :-)

Stå på videre - du lykkes nok!

Annonse

Vi gir da ikke opp ennå, selv om hele prosessen snart har kostet en arm og et bein! :-) Velger å se på dette forsøket som et eksperiment for å se hvordan kroppen reagerer på stimulering. Det er nok mange som har langt verre utgangspunkt og alder enn meg, som har lyktes her inne. All ære til dem som holder og går på gang etter gang uten å gi opp.

Da testet jeg positivt i dag, 1 uke etter ikm. Veldig rart egentlig. Ventet bare på at mensen skulle komme jeg, slik at jeg fikk dratt nedover til Køben igjen, men så kom jo aldri mensen... Tenkte da at syklusen var ute å kjøre...Dette er vanskelig å fatte!!

Annonse

Har ikke gått opp for meg enda... Nå er det vekk med snus-bruken, all coladrikkingen og all kaffedrikkingen. Begynte jo på igjen med dette da jeg testet negativt på ikm-dagen. Nå skal jeg ut i solen og smile til alle jeg ser... God søndag til deg også, Ugla! Jeg følger spent med på ultralydene dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...