Gå til innhold

James Hetfield er Gud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ah, jeg har fått hele dagen i dag forstyrra av gårsdagens konsertorgasme - yum yum og nå klarer jeg ikke å jobbe, bare google bilder og sikle over youtube. Jeg er den perfekte groupie.

Skrevet

Seriøst? Han må jo minst være halvbroren til ZZ Top.

Gud ser ikke slik ut, han er høy og mørk og heter Denzel......

Skrevet

Hey, Hetfield er min!!

Jeg og han har en avtale om at vi skal treffes når jeg blir singel og han edru.

Gjest sug lut
Skrevet

Han er edru. Men han er min. Igår, idag, imorgen. Singel har lite med saken å gjøre.

Var du/skal du på konsert igår/idag?

Skrevet

Ja, vet han er edru, men jeg er ikke singel.

Kunne gitt høyrearmen min for å se både Hetfield og Trujillo (som forøvrig er en lekkerbisken han også) men sånn som jeg bor har det blitt umenneskelig dyrt å reise... :-/

Gjest sug lut
Skrevet

Skjønner godt det. Blir som at jeg sitter og sikler på å reise til Madrid i juni på konsert... not bloody likely.

Trujillo er rå. Litt sånn urmenneskestyrkerå, han her jo bygd som en kloss. Dessuten er det ikke mulig for noe menneske å gå bortover i dyp knebøy mens man spiller bass. Prøv sjøl og spis smertestillende i ei uke.

Skrevet

Ikke sant, og det er definitivt ikke vanlig at mor og datter har lik oppfatning om det her i huset. Hun var på første rad i går og er på første rad i dag og. I tillegg har hun han i olje og lerret på veggen sin. Bursdagsgaven som jeg egentlig burde hatt selv.

Gjest sug lut
Skrevet

Første rad som i innerst mot scenen i kampens hete? Der var jeg også, nemlig. Gamle damer kan nemlig slåss. Gamle damer har femogtjue år med konserttrening og aldri vært mer enn fire meter fra scenen bortsett fra da Metallica var her i fjor og det bare var sitteplasser å få da jeg kom gjennom...

Skrevet

Jeg fortalte jentungen det og hun spurte om det muligens var deg som rev Hetfields genser ut av hendene på henne. Hun gikk fra himmel til helvete, i hvertfall ett lite øyeblikk. Plekteret var bra det, men ikke det samme.

Gjest sug lut
Skrevet

Åååååååååååååååå, nei det skulle vært meg og jeg hadde ikke hatt skrupler, men det var det ikke. Hadde gitt begge eggstokkene for å ha den genseren.

Gjest sug lut
Skrevet

Forresten fikk jeg digerball. Men den var ikke Hetfield sin.

Skrevet

Sånn digerball skaffet hun og. Har lovet lillebror flere i dag.

Gjest sug lut
Skrevet

Ungen er også der i dag. Jeg sitter hjemme og sturer og furter og forbanner min jævla fornuftighet som sa at neiiiida, jeg trenger ikke gå begge dager. Skal hente ham bare. Hurra.

Gjest sug lut
Skrevet

Hm. Hvor på skalaen for øyeblikkelig innleggelse havner man hvis man en kald kveld står utafor Guds konsertlokalet for å se inn gjennom åpninga der røykerne og de undermenneskene som går før det er ferdig (bør dø) kommer ut, så man kan avstandssikle og avstandshøre og avstandsheadbange og vurdere sannsynligheten for at man får slått ned eller overlista fem Pro-Sec-gorillaer og løpt inn og brøyta seg gjennom femti meter sinnsyk fokemengde fram til Gud? AAAAHHHHH....

Skrevet

Gud var på Senkveld akkurat nå, han ser jo pokker meg yngre ut nå enn for tjue år siden. Tro hvem man må pule for å få Metallica til Døgnvill?

Gjest sug lut
Skrevet

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaa nei, du kødder!

Skrevet

Han var rett vakker. Og morsom og likandes. Jeg er fan. Og så liker han fruktsmoothies :)

Gjest sug lut
Skrevet

Han er SÅÅÅÅÅÅÅÅ jævla vakker og jeg ser aldri på Senkveld. Faaaaaan.

Skrevet

reprise i morgen natt kl 0140 eller noe sånt. Et ganske langt intervju var det også. Han var rett så snedden. Jeg må si at en flottis mann med tatoverte armer er ganske deilig.

Gjest sug lut
Skrevet

Takk, brooklyn, er det sant? Ingen tvil om at jeg skal se reprisen, takk og takk og takk.

Var han snasen nok til at du fikk livmora på gli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...