Gå til innhold

motivasjon på topp - NOT....


chiqita

Anbefalte innlegg

har en plan om å slanke meg minst 10 kg og miste 20cm rundt midja. sliter noe voldsomt med å komme i gang..

tror hver dag at dette skal bli startdagen, men det skjærer seg hele tiden :(

finner hele tiden på noe for å slippe å trene, og ikke er det fornuftige ting heller....

når kvelden kommer MÅ jeg bare ha noe godt. har prøvd å ikke ha noe fristende i hus, men da har jeg jammen bakt ett eller annet bare for å få stilt søtsuget.

 

blir helt fortvilt av meg selv, eier ikke selvdisiplin nok til å ta tak i det :(

før jeg bestemte megh for å gå ned, hadde jeg ikke det suget på kveldene. kunne spise noe godt av og til, men langt fra så mye som jeg pakker i meg nå. så jeg vet akkorat den biten er psykisk, akkorat som om kroppen tror den aldri skal få noe godt mer når jeg begynner...

 

skriver her nå i ett håp at det skal bli lettere å forplikte meg selv til å sette i gang når jeg har fortalt det til "verden"

 

i dag blir dagen.. hehe

 

hadde en plan om å hoppe på trampolina da jeg kom hjem, ble med 5 minutter. hjelper ikke akkorat veldig mye.. hehe

pilates dvd'en står bare å samler støv :/

har også planer om å begynne med rockering, har bestilt, men jeg orker ikke gå å hente den på posten. blir sikkert å vente til siste liten - også blir den stående å samle støv sammen med pilates dvd'en... :%

 

nei, nå er det nok magen skal bort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!!=)

 

Min erfaring er at det ikke er vits i å begynne dersom du ikke er 100 % motivert og forberedt. Da ender det som oftest i sprekk og krokodilletårer og tjukkas i bikini i år igjen...

 

Så les deg opp på den kuren du vil følge, se på bilder av tjukke damer og tynne damer, skriv opp drømmer og mål for deg selv. Du må muligens jobbe mye for å få motivasjon og å holde den oppe. Noen lager kollager av modeller og skuespillere og ser på den hvis de får lyst på sjokolade. Det er nå selvpining spør du meg:)

 

Ikke sett deg for høye mål. Hvis du plutselig skal kutte all mat du er glad i, og trene 2 timer hver dag krever det sykt mye av deg for at du ikke skal gå på en smell. Så begynn pent. Kanskje bare et kvarter joggetur hver dag. En fast løype du har i nabolaget, etterhvert kan du slenge på flere meter og løpe nedover ei gate til.

 

Ikke se på det at du ikke bruker pilatesvideoen som et nederlag. Se heller på det som et pluss da du bruker den.

 

Ikke se på sprekkene som et nederlag.(Med forbehold at det ikke blir for ofte da) I morgen fortsetter du på slankekuren din. I dag var bare en liten pause.

 

Til synevde og sist så er det DU som bestemmer hva som skal inn i munnen, det er DU som bestemmer om du skal trene, og det er DU som skal ha den fysikken du drømmer om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...