Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Lykke til videre alle sammen og så ser jeg vel noen av dere inne på 3.tri etterhvert! Synes faktisk at 2 trimester har gått veldig fort denne gangen, er 28+0 i dag
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 hm da følger jeg etter jeg vi har jo tremin samtidig vi, men var siker på vi var 28 uker på fredag hehe så jeg følger vel ikke helt med nei
nicki82 Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Gratulerer med starten på 3. etappe til dere begge!!!! Kommer etter om en uke jg Selv om 2.tri er den lengste, så synes jg også at den har gått forbausende fort!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg også, fant jeg ut ) Tiden går så utrolig fort! Iiiik!!! Har dere termin 9. juli også? Da må jeg spörre dere: hvordan skal dere gjöre det med permisjon og fedrekvote, ferie osv? Blir helt¨surrete i huet av å lese og titte på det... Er i en liten "foreldrepenge-boble" om dagn. Finner liksom ikke ut hva som er best. Skal helst ha sammenhengende fri og helst ikke begynne å jobbe midt i juli... Det siste vi nå tenkte var: 56 ukers perm, hvorav han tar 5 ukers fedrekvote samtidig som jeg tar 5 ukers ferie, også söker han om å få utsatt resten til senere. Maksdatoen min skal være 14.juli, men siden han utsetter 5 av fedrekvoteukene til senere, blir vel makstiden tilsvarende kortere? Det vil jo si at makstiden blir i beg. av juni 2011... Kan da ta 4 ukers ferie (skal be om 5, men vet ikke om det er lov), og så ta 2 ukers ulönnet perm, slik at jeg begynner å jobbe i starten av august.. Blir dette riktig tro? Vanskelig altså :-o
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Lykke til inne i 3.tri, jeg kommer neste fredag jeg! Syns også at 2 tri har gått veldig veldig fort!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Ja jeg har termin 9 juli Dette med permisjonen har vi knapt nok begynt å se på, men det blir vel til at mannen min tar ut 3 uker i 2010 og da tar jeg ferie samtidig. Hvordan vi gjør det videre vet vi ikke ennå Men vi skal i alle fall 80% lønn og lengst mulig permisjon!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Jeg har også vært helt lunken ift dette, og tenkt at det tar vi når den tid kommer. Men fant plutselig ut at det tok 2 mnd för jeg fikk svar sist, og da er det vbel greit å söke snart. Men når man först begynner å se på det, blir man jo helt susete i hodet :-o
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Hehe, ja det er litt av en kabal som skal gå opp Greit å se på det over flere dager så man kan gruble litt på det man har bestemt seg for først. Da kan det hende at man endrer litt syn
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Lykke til videre! Kommer etter om 1,5 uke! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå