Gå til innhold

Jan Fredrik Karlsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har en 'ting for ham'?

Før syntes jeg han virket som en skikkelig sleip drittsekk men nå kjenner jeg det krible inni meg når jeg ser ham i diverse tv-programmer...er litt småbetatt av en kjendis jeg...hva syns dere? :)

Er han fortsatt sammen med Janne Formoe, btw?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg vil bare få sagt at du er sikkert ikke aleine. Har hørt mange andre jenter si det samme som deg. Når det er sagt vil jeg bare si, at jeg fatter det ikke! Han er jo ikke noe snasen i det hele tatt, syntes jeg. Og jeg som trodde jeg hadde slik all around smak:) Leste en plass at forholdet deres var slutt for endte gang:)

Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke. Ikke bare ser han ut som en forvokst 8-åring, men han er jo så teit! Han prøver så inderlig å lage en amerikansk kjendisverden her i Norge i "Lurt av Karlsen". I X-factor viste han tydelig at han ikke har peiling på det han driver med. Synes han er helt forferdelig!

Skrevet

Forstår heller ikke.

Han stod ihvertfall langt bak i køen når Gud delte ut tenner og personlighet.

Synes han blir litt brunstig når det kommer til unge smårips.

Skrevet

Du er ikke alene!

Jeg syns han er ganske kjekk på en gutteaktig måte...Hihi...Jeg var også litt småbetatt av ham for noen år tilbake men det avtok etter hvert. Han hadde sikkert vært den perfekte til å ha et litt 'løst' forhold med, mener ikke bare sex, men et midlertidig kjæresteforhold...Har dog vanskelig for å se ham som en ektemann og far(selv om han sikkert en kjempeflink med sine barn)

Tror ikke han og Janne Formoe er sammen lenger, nei, men så er det en stund siden jeg sist åpnet et Se og Hør;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...