Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Har en mann med to fra før som bor rimelig langt unna. De er her et par ganger i året.. Problemet (synes jeg) er at vi får beskjed så sent når barna kommer i sommerferien. Barna er 14 og 15 år gamle, og vi avtaler dette med barna selv. Vi har spurt siden i begynnelsen av mars om når de kommer, men de skal bare "tenke litt over det" først... Så går det en ukes tid, så har de glemt det, så må de snakke sammen igjen, snakke med mor... og så videre... Jeg blir mildt sagt DRITLEI, fordi vi er en familie her, med to barn som skal planlegge sommeren- og det er et pusslespill med jobb, barnehage, ferie og barna hans. Og å bestille ferier så sent på våren er forholdsvis dyrt sammenlignet med januar, februar... Nå sitter jeg her og ergrer meg grønn over å ikke få beskjed. Sms fra meg (ang ferier), svarer de ikke på... Far ringte for tre dager siden, og da skulle de bare tenke og så gi beskjed samme dag... Det skjedde ikke... Far tar det hele knusende med ro, fordi det er jo lenge til sommeren (!). Når er det normalt å få beskjed om ferietider??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Vi finner billige billetter, ringer mora deres og lurer på om hun har plner for den tida, eller om barna har ting de skal være med på den ferien. Vi får enten ja eller nei, og bestiller der etter. Så må de bare innfinne seg med dette, når har vi begyn å spørre ungene også. Men slik far lar dine stebarn holde på er helt uakseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Finn enn ferie med en bestemt dato. Spør om de skal være med eller ikke. Dere reiser da, det er opp til dem om de vil være med. Burde ikke by på store problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå