Gjest Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Heisann.. Trenger du veiledning? Lurer du på hva slags kjønn du får,antall barn,kjærlighet,jobb ,hus osv,,, Jeg spår deg i alt du måtte ønske.. Har tarot som hobby,drevet med dette i 14 år,men blir jo aldri utlært.Jeg ska begynne å spå på teletorget og trenger å øve meg på noen.. Jeg spår 10 stk idag..Send meg en mail med ditt fødslsdato og spørsmåla dine, skriv gratis spå..Så ska jeg svare deg så fort jeg kan..Det er helt gratis selvfølgelig..Min mail er [email protected] Ha en flott alle sammen..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Blir du plaget? Slutt med alt overnaturlig, så vil du få det bedre
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 sendte deg en mail da du svarte meg på en annen tråd :-) ... tusen takk for at du tar deg tid :-) ac
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 Jeg har også sendt deg mail=) Håper veldlig på svar=)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #16 Skrevet 14. april 2010 Jaja, jeg har sendt mail til den adressen der to ganger nå når det står "Jeg spår gratis", og jeg har ikke fått svar noen av gangene. Og jeg VET at jeg har vært kjapp nok.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #17 Skrevet 14. april 2010 Aldri aldri i livet om jeg hadde sendt en mail sånn helt uten vidre til en femmed dame. I min mail kommer hele navnet mitt opp. Vet aldri hva folk er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #18 Skrevet 14. april 2010 Herregud,nå du dere skjerpe dere her.. Hva f?? >Hva ska noen med en mail adresse?? Her bruker mann av sin egen tid,og spår folk gratis så er dette takken??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #19 Skrevet 16. april 2010 Om du er så redd, så bruk en anonym hotmail-adresse da vel!!! Man må jo kunne stole litt på folk også da. Kan ikke tro alle er skurker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå