Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Trenger du veiledning? Lurer du på hva slags kjønn du får,antall barn,kjærlighet,jobb ,hus osv,,, Jeg spår deg i alt du måtte ønske.. Har tarot som hobby,drevet med dette i 14 år,men blir jo aldri utlært.Jeg ska begynne å spå på teletorget og trenger å øve meg på noen..

Jeg spår 10 stk idag..Send meg en mail med ditt fødslsdato og spørsmåla dine, skriv gratis spå..Så ska jeg svare deg så fort jeg kan..Det er helt gratis selvfølgelig..Min mail er

[email protected]

Ha en flott alle sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du plaget? Slutt med alt overnaturlig, så vil du få det bedre

Skrevet

Har sendt deg mail :)

Heidi.

Skrevet

Har også sendt deg mail :)

Camilla

Skrevet

sendte deg en mail da du svarte meg på en annen tråd :-) ... tusen takk for at du tar deg tid :-)

ac

Skrevet

har sendt deg mail

Heidi

Skrevet

Noen som har fått svar enda ?

Skrevet

Jeg har også sendt deg mail=)

Håper veldlig på svar=)

Skrevet

Jaja, jeg har sendt mail til den adressen der to ganger nå når det står "Jeg spår gratis", og jeg har ikke fått svar noen av gangene. Og jeg VET at jeg har vært kjapp nok.

Skrevet

Aldri aldri i livet om jeg hadde sendt en mail sånn helt uten vidre til en femmed dame. I min mail kommer hele navnet mitt opp. Vet aldri hva folk er ute etter.

Skrevet

Herregud,nå du dere skjerpe dere her.. Hva f?? >Hva ska noen med en mail adresse?? Her bruker mann av sin egen tid,og spår folk gratis så er dette takken??

Skrevet

Om du er så redd, så bruk en anonym hotmail-adresse da vel!!!

Man må jo kunne stole litt på folk også da. Kan ikke tro alle er skurker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...