Gå til innhold

Flere enn meg som ikke har facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er i så fall grunnen?

Selv har jeg en litt sær grunn.. Samboern har heller ikke, og jeg skaffer meg ikke profil, for da kommer sikkert han også til å gjøre det, og da er jeg redd han skal ta opp igjen kontakt med alle ekser, møte nye damer, flørte osv.. Ja, jeg vet jeg er paranoid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enkelt å opprette en lukket profil hvor han ikke kan få kjennskap til at du finnes der. Må bare krysse av riktig i innstillingene under "Personvern".

Skrevet

Jeg har det ikke, men ikke av samme paranoide grunn som deg. Mannen min har det og jeg har ALDRI sjekket hva han gjør der.

Jeg hadde FB for inntil 2-3 år siden. Da fikk jeg barn og hadde lite tid til å oppdatere osv. I tillegg opplevde jeg at "verden er så liten" ikke er så gøy når man har en jobb som min. Jobber som klientbehandler og alle klienter er ikke like opptatt av grenser. Så jeg ville ikke være tilgjengelig på facebook med bilder osv, hverken på min profil eller andres. Jeg har aldri savnet det etter at jeg avsluttet det. Synes det er deilig å være uten.

Skrevet

Nja, har ikke tenkt til å skaffe meg noen profil i skjul for han. Da er jeg ikke noe bedre, enn det jeg selv "frykter" - uærlighet og å smekke igjen pc'n når han runder hjørnet...

Var egentlig bare interessert i å finne ut om jeg (og samboern) er de siste menneskene på jorda som ikke har facebook profil..:)

HI

Skrevet

Jeg har men oppdaterer nesten aldri. Min mann har ikke, han synes det er skikkelig 'fjortis' :)

Har vel egentlig begynt å gå litt lei, men det er uansett greit å holde kontakten med venner og bekjente man ikke treffer ukentlig.

Om du velger å være uten, tviler jeg på at du går glipp at særlig mye, sånn helt ærlig:)

Skrevet

Jeg meldte meg inn i går! Grunne til at jeg ikke meldte meg inn tidligere er jo at FB eier alt du gjør det inne, det synes jeg ikke noe om, men jeg kommer ikke til å legge inn noe særlig informasjon osv. Det jeg syntes var litt "skummelt" var at man fikk forslag til folk du kjenner med en gang man er registrert - folk jeg VET jeg ikke har fått innbydelse av tidligere per e-post.

Skrevet

Meningen med fb er å få kontakt med folk derfor kommer det opp forslag med en gang basert på informasjonen du selv legger inn når du registrerer deg.

Skrevet

Selvfølgelig er jeg på facebook! Hvor skulle jeg ellers lagt ut alle nakenbildene av meg selv.

Skrevet

Jeg har ikke ...

Fordi jeg ikke har behov for det. Jeg bryr meg ikke om hva Nakasi som jeg satt på siden av ett år da jeg studerte i Japan gjør nå. Ikke hadde vi all verdens kontakt da, og ikke trenger jeg den nå. Det samme gjelder resten. Jeg har venner o familie selv om de ikke finner meg på fb. De har både tlf og de har meg i det virkelig livet.

Skrevet

Den informasjonen jeg la inn var navnet mitt, kjønn, fødselsdato, mailadresse (denne personen har ikke min adresse, heller har vi ingen felles venner på FB), jeg la ikke inn byen jeg bor i eller hvilken skole jeg har gått på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...