Gå til innhold

Sniker meg inn her for aa spoerre dere som gaar paa Pergo...

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg litt om det? Hvorfor dere fikk det foreskrevet, paa hvilke grunnlag, hvodran dere bruker det, oppfoelging, etc...?

Kanskje jeg faar beskjed i dag om at jeg vil trenge noe saant, og jeg er saa redd saa redd!!!

Fortsetter under...

Heisann. Sniker og svarer her jeg :)

Jeg fikk pergo etter å ha prøvd i et år uten å lykkes. Var på utredning hos gyn. Han kunne ikke finne noe galt, men siden jeg hadde lange og ustabile sykluser fikk jeg pergo for å få fart på EL. Mått inn dag 12 i syklusen for å se om det var EL på veg, noe han ikke kunne se.

Men jeg ble gravid likevel på den kuren :)

Var ikke no skummelt i det hele tatt!!! Lykke til!!

Hei jenter

Jeg har prøvd selv i 2,5 år og jeg fikk utredning hos gyn på sykehuset . Og fordi jeg ikke får mens av meg selv fikk jeg provera + pergo kur for å få fart på både mens og eggløsning ! så du må gjennom en utredning med innvendig ul og blodprøver osv .. men det har gått kjempe fint syns jeg .. er bare glad det skjer noe på veien . Har blitt ganske lei av å VENTE .. men håper nå at denne pergo kuren kan hjelpe oss . Jeg har ikke reagert noe på denne kuren og det er deilig :)

Så utrolig morro at du ble gravid med engang solisolde , Blir så opptimistisk av å høre sånt :) Ønsker det skjer for oss også :) er du gravid nå eller har du fått ? og er det med første ?

Ha en fin lørdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...