Gå til innhold

Da er jeg her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi bestemt oss for at vi vil ha nr 2... har en sønn som blir ett nå i begynnelsen av mai.

Har gått på cerazette men kuttet de for 4 uker siden og hadde El for snart 1,5 uke siden, men mensen kom allerede på mandag så ikke klaff denne gangen. Men tok noen mnd sist men håper jeg ikke det tar så altfor lang tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to som er tilbake. Vi har også bestemt oss for å prøve å få nr. 2. Første guttn blir 1 i august så vi er kanskje litt tidlig ute. Gikk på Cerazette jeg også, men ble kjempeplaget med blødninger så sluttet. Så da bestemte vi oss for bare å la det stå til. Det som skjer det skjer :-) Lykke til!!

Gjest Lyst på en til:) <3
Skrevet

Vi skal også begynne å prøve på nr 2. Vår gutt bli to 2 i juli. Tok ut spiralen for litt over ei uke siden.

Tar det litt som det kommer. Blir ikke noe el-testing enda iallefall. Synes det er spennende å ikke ha spiral lenger, så skal prøve å nyte prøvetiden uten å planlegge for mye sex. Men vet det ikke er enkelt når det begynner å ta sin tid.

Lykke til til dere:):)

Skrevet

Da ligger det en positiv test på badet.... Gikk visst veldig fort å få ny spire! Litt skrekkblandet fryd her, lillegutt blir storebror i en alder av 1 år og 4,5 måned.

Lykke til dere også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...