Gå til innhold

Er ikke dette rart ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen ble offisielt sammen på facebok, jeg hr sånn 20+ "likes" på forandringen på min side.. Mens på hans side.. har han kun 2-3 og vi har like mange venner... :/:/ Altså.. Begynner å lure litt.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel venner som er mer på Facebook og som er løsere med "like"-knappen

Skrevet

Nei, tror ikke du skal legge for mye i det.. Ikke alle gidder å like sånt, eller legger merke til det..

Skrevet

Å, hjelpe meg, har du ikke noe annet å henge deg opp i?

Skrevet

Ikke bekymre deg for dette du. Det kan jo tenkes at ikke alle har sett oppdateringen på hans side evt er det ikke alle som engasjerer seg så mye i andre liv. Da vi fikk vårt andre barn og dette ble annonsert på fb fikk jeg tonnevis med gratulasjoner, min kjære fikk ikke på langt nær så mange - kan selvsagt ha noe å gjøre med at jeg har mest jentevenner på fb og min samboer har mest guttevenner. Tror ikke gutter/menn bryr seg så mye om slikt som det jenter/kvinner gjør.

Ikke legg for mye i dette du, de er nok glade på deres vegne uavhenig om de har trykket "Liker"-knappen for å bevise dette ;-)

Skrevet

Hehe, det er vel alle de mugne beundrerinnene hans som sitter og venter på bruddet før de bruker "like"-knappen, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...