BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 I gaar var jeg hos gynekologen. Fikk tatt ultralyd og blodproeve, og resultatene var tilsynelatende ikke saa bra... Hadde 3 "antrale folikler" (heter det det paa norsk?) paa hver eggstokk (3.mensdag dette her) som visstnok var veldig lite. Saa var det basale hormoner. Enten kom de ut feil eller saa er jeg uttoerka! Kjempelavt E2 nivaa (tror det er oestrogen)! Alt annet var ok da. Mangler bare aa faa snakka med gynekologen om resultatet paa hormonene, men gud, saa livredd jeg er!!!!!!!!!!! -Dessuten maa mannen min ta fulle spermproever fordi kusma KAN vaere farlig ja, -uansett alder! Jeg har omtrent ikke sovet i natt...........!
lykkeliten1 Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Kjære deg, stakkars deg. Vil bare si at jeg ikke kan så mye om det, men at vi tenker på deg. Ønsker deg lykke til. Skal også til gyn snart og gruer meg.... Lykke til En god klem til deg!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Tusen takk, soete deg! Masse lykke til selv! Jeg skal snakke med gynekologen igjen naa i ettermiddag og faa greie paa det hele, men (stygt aa si dette her, jeg vet) dette er som om jeg venter paa aa faa hoere de maa amputere begge beina mine eller noe saant! -Det har vaert min aller stoerste skrekk hele livet, aa ikke kunne faa barn! Jeg vet ikke hva jeg skal gjoere jeg da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå