Gå til innhold

Dette kan umulig gå bra.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår at jeg kommer til å få en svak unge med lavere iq enn en innfødt i Australia...ihvertfall i følge enkelte praktmødre her inne...

Jeg røyker (kansje 5-6 sigaretter om dagen)

Jeg liker pepsi max (blir kjøpt inn til hver helg)

Jeg syns trim er oppskrytt (men går noen kilometer i jobben hver dag)

Sjønner ikke hvordan dette skal gå... ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er gravid så er det faktisk ikke sikkert det går bra, men hvis det ikke bekymrer deg, røyk i vei.

Pepsi max og lite trim gjør ikke noe skade for barnet

Skrevet

Og du måtte slenge dritt om et helt folkeslag av den grunn? Aboriginere har en helt annen kultur enn oss, ja, men behøver de å ha så lav iq av den grunn?

Rasist, det er det du er.

Skrevet

Å røyke når man er gravid vitner om lav iq

Skrevet

Å røyke i det hele tatt vitner om utrolig lav IQ

Skrevet

Kommer til å gå rett til H'''''''te! Desverre men sånn er det bare..

Når man venter små skal man bare drikke kokt vann av kokt, personlig beholder og ellers holde seg til en vitaminpille, en trankapsel, en eskimo omega3-kapsel, evnt en jerntabelett om legen har sagt det og en pille folat som næring pr dag! Om du er over 12 uker på vei skal folatet droppes og du kan evnt erstatte denne med en stk grønnsaksbjørn.

Glem ikke å holde pusten når du beveger deg rundt i byen, du kan med fordel ta på deg munnbind da det ikke er sunt å besvime av oksygenmangel. Og ett tips til kan være å slå hånden av alle som ønsker å gi deg brukt barneutstyr, dette kan medføre risiko for mindreverdighetskomplekser hos barnet! (noe barnet absolutt ikke trenger da det allerede blir født med lav iq og derfor alt er mindreverdig) ;-)

Skrevet

Pepsi max og cola generelt inneholder koffein og for mye av dette er skadelig for fosteret. Kontrollere koffein-inntaket er dermed viktig.

- Til deg som mente Pepsi max og lite trim ikke var skadelig for fosteret -

Skrevet

Ler så jeg nesten tisser på meg... Du er herlig 10:54 :D

Skrevet

Hihihihihihihihihihihihihihi

Uppsann tror jeg tisset på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...