Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Ser ut for at jeg blir mye alene på dagtid med de tre minste barna mine i et par måneder, og det er jo bare hyggelig, men... Jeg vil gjerne kunne komme meg mye ut siden vi skal flytte og bli kjent med et nytt sted. Barna er/vil være 5,5 år, 3 år og 9-10 mnd. Minste sitter jo i vogn og 5 åringen er flink til å både sykle og gå langt om det trengs. Enkel unge å ha med seg. Han som snart blir 3 år derimot er midt i verste trassen og har det med å bli fort sliten, i følge ham selv, og vil da bæres...eller i hvertfall ikke gå slik at det ender opp med at han må bæres om vi skal komme oss videre. Så tenkte på søskenbrett å hekte på vognen til ham, men er det egentlig greit å bruke? Spesielt om ungen først har fått det for seg at han er sliten og slår seg vrang? Er det veldig tungt å trille vognen med slikt brett på?
brooklyn Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Har simobrett til simovogn, kjøpte det da lillebror kom og storebror nesten var tre år. Fungerte som en kule, ikke noe tungt å trille, men det var litt vanskelig å manøvrere, ihvertfall på vår vogn, måtte gå litt med utstrakte armer slik at jeg fikk plass til å gå. Endte opp med å gå litt på siden. Stas for storebror og lite sure miner. Etter tre mnd hadde han glemt hele brettet, så nå finner vi det straks frem igjen når lillebror skal bli storebror han også.
petite fleur Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg har ikke personlig erfaring, men venninnen min skryter det opp i skyene :-) Hun har en gutt på snart 3, og han digger ståbrettet. De har kjøpte et brett som kan festes oppunder vogna når det ikke brukes, blir lettere for den som triller. Hun sier det er lett å trille, men ikke på snø og ikke i bakker. Jeg skal i alle fall kjøpe ståbrett til sommeren når lillebror kommer, så kan storebror stå når han er lei av å løpe (hvis det noensinne skjer) :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2010 Takker :-) Da tror jeg det kan bli verd pengene å investere i et slikt et.
MathildeC Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg har en jente på snart tre år som er sliten etter barnehagen og slår seg vrang hvis hun må gå hele veien hjem.. vi har et søskenbrett til Brio GOen og det har funket veldig bra for oss. Synes selvfølgelig det er tungt å drasse på ca 13 kg ekstra, men SÅ tungt er det ikke. Og hun synes det er gøy. Så synger og traller vi hele veien hjem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå