Espoir Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jge skal holde takk for maten-tale i en doktormiddag. Jeg kan ikke huske å hørt så mange GODE slike taler, men vil jo gjerne holde en slik en selv. Den bør naturligvis være kort, handle om maten vi har spist, men...hva mer? ...Kan noen av dere huske å ha hørt noen gode takk for maten-taler noen gang, og hva var det som gjorde dem gode?
erteposen + 4 Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Googler du tips takk for maten tale kommer det opp noen gode linker med tips og råd. Jeg holdt en litt morsom en, synes jeg selv, i en disputas middag. Den nye doktoren er litt av en matsnobb, men jeg fikk tilfeldigvis kontakt med hans mor og søster i en butikk. De kunne fortelle meg om makaroni og ketchup som nattmat, inge grønnsaker før han var 17 år osv. Det ble gjort med varme, og spesielt familien som ofte faller litt utenfor synes det var hysterisk morsomt.
Espoir Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Ja, jeg har googlet litt, men finner ikke så mye som jeg synes er brukbart. Den du holdt hørtes veldig vittig ut, men de poengene kan jo ikke jeg bruke. Jeg tenkte å prøve å knytte det til doktoravhandlingens tema, pluss/eller evt. stedet doktormiddagen skal holdes (Gamle Bergen)... Hmmm....
Espoir Skrevet 16. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2010 *dytt* Er det noen her i dag som kan fortelle om noen gode takk-for-maten-taler de har hørt/holdt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå