skyttel71 Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Da er minsten 6 1/2 mnd og får nå et lite grøtmåltid midt på dag og et fullt til kvelds. Ellers pupp. Sover hele natta, fra ca 20 til 07. Men - hvor i alle dager blir det av maten?? Han bæsjer vel nå kanskje to ganger i uka. Eller kanskje mere 3 ganger på to uker. Viser ingen tegn til å ha mageknip, men sliter en del med å få det ut når han først setter i gang. Hvordan er det med deres små?
Gjest eelis+kian Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Tja, si det. Har du prøvd å gi svisker? Jeg blander sviskemos i morgengrøten til gutten min, da bæsjer han en gang i løpet av kvelden. Hvis jeg ikke gir svisker kan det gå dagesvis mellom hver gang han bæsjer, selv om han ikke virker plaget av det.
L&M Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Huff, sånn er mi og.. er 5 mnd i morra og får graut om kvelden og ellers mm.. Gir ho malt i grøten og ca 1/2 glas sviskemos kvar dag, men lika vel har ho avføring berre 1 gang i veka!! Sliter med å få ut en propp først og når den kjem so kjem ca 2 fulle bleier i løpet av dagen! Då er avføringa ganske laus.. ho viser ingen tegn til mageknip ho heller, anna enn at ho trykker endel før den proppen kjem =/ Gir du sviske? Og evt kor masse gir du?? Syns "alle" berre gir noken teskjeer og mi får masse og d virker ik som d hjelper.. =/
skyttel71 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg har ikke gitt noe for å løse det opp. Tenker litt at det ikke er noen vits i å "venne" magen til å trenge slike saker når det går greit. Sikkert bare jeg som bekymrer meg for mye. Han vil jo si fra når han får vondt i magen?? Tror helsesøster spurte om det gikk mer enn 10 dager. Tolker det slik at det er en slags deadline. kanskje jeg skal gi litt sviskemos jeg også? Hva er det forresten? Ikke det samme som sviskesaft? For det har jeg nemlig i hus..
skyttel71 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 Junior har forresten også den samme proppen som du snakker om, men så kommer resten med en gang. Gjerne mens jeg driver å vasker av første ladning :S
L&M Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Blir vel nokelunde d samme.. veit ik om mos er meir konsentrert? står på glasset at d er 65% svisker i det.. Mi helsesøster sa ho burde ha avføring kvar dag når eg begynte med graut eller mme.. So eg blir litt stressa =p Men tenker som deg og at eg merker d vel på ho viss ho har ubehag?? Ska på kontroll på fredag, so ska spørr igjen då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå