Gå til innhold

Litt må frustret, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i PP 14,sukk, hvem skulle tror det tok så lang tid :-(

Skulle hatt IKM søndag/mandag...har mange tegn på graviditet,men må vel innrømme at det har jeg hatt flere ganger i løpet av disse månedene.

Tok en test nå for litt siden....så negativ ut,men etter 10-15 min kom en skyggestrek...hm...mer usikker nå må jeg si.

Noen andre som har opplevd det samme?

Takk for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

tror jeg har lest at om man venter mer enn ca 5 min, så kan det komme en falsk strek/skygge som du sier.

men er du usikke, så ta en ny test om 2 dager :) lykke til :)

Skrevet

De skal vel kunne leses av i opptil 10 minutter? Hvis streken kom innen 10 minutter vil jeg si at den var svakt positiv. Ta en ny test om et par-tre dager:)

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg tok en test og den ble negativ.. Dusjet og ordnet meg og så etter noen minutter at det såvidt var en antydning til en strek.

Og jammen var jeg ikke gravid!

Lykke til

Skrevet

mine 2 tester brukte kanskje et halv minutt på å vise strekene. :) mest fanastiske følelsen altså. så kanskje du er gravid? vent noen dager - om den er sterkere i fargen enn den forrige er du nok gravid ;)

Skrevet

Jeg tok en test når jeg fikk mistanke. Ventet 3-4 min men bare en strek...la vekk testen og så på den etter en time og da var det en svaaak strek!Nå er jeg 10+5, så det er håp:-)

Skrevet

Jeg fikk også en nesten totalt usynlig skyggestrek 2 dager over ikm. Den måtte sees med et stort godøye til:) 6 dager etter ikm var det en tydelig strek, og 2 dager etter det var den mye sterkere. Så lykke til med test igjen om et par dager:)

Skrevet

testene mine var kjempe svake , kom heller ikke strek med engang der. Var bare skygge strek som kom etter 10 min . Tok ny test noen dager etterpå som lyste gravid =) så masse lykketil

Skrevet

hei! jeg tok test rundt IKM. negativ, så jeg la dem fra meg. dagen etter så jeg tilfeldig på den igjen og der var der tydelig strek. jeg tenkte det ikke var gjeldende siden det var så lenge etter testen. men et par dager etter testet jeg på nytt og der kom streken med en gang ;) lykke til og håper den endelig sitter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...