Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 ...litt ? Har du noen gang gjort det? Er det greit? Hvordan skal man håndtrere barn som har vanskelig for å roe seg? Er det forskjell på om du har bare et barn eller om du har flere? Forskjellen på å gråte seg i søvn, og å gråte når de er våkne?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 -det kommer an på alder på barnet -små babyer skal aldri gråte, de "snakker" kun med gråten og som mor bør man respondere på ungen sin -små barn skal aldri forlates gråtende -de skal ikke hyle seg i søvn, aldri uansett alder det er skadelig for hjernen -et barn som har vanskelig for å roe seg, da bør man igjen tenke på alder på barnet. Det er ikke naturlig for små inntil 1 år å roe seg alene tenk all tid de har ligget i magen. -barn fortjener trøst uansett
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg har 3 barn under 3 år. tvillinger på 5 mnd. Umulig å kunne gjennomføre at de aldri skal gråte. Jeg var veldig bestemt på at barna aldri skulle måte gråte alene. Når tvillingene ble fødty ble jeg helt deprimert, og hadde utrolig dårlig samvitighet. Nå har jeg roet meg på at jeg kun kan gjøre mitt beste.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 nr 1 lå aldri alene og gråt. nr 2 måtte pent ligge og hyle for seg selv noen ganger mens jeg tok meg av eldste. nr 3 hyler heldigvis sjelden...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Det spørs vel litt hvorfor de gråter! Jeg synes det blir helt feil og trøste et barn som gråter fordi det har gjort noe galt, og blitt irettesatt for det. Dersom barnet har slått seg eller opplevd noe fælt, så skal det selvfølgelig trøstes!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Og der kom den idiotiske linjen "hyle seg i søvn" igjen... Hvis det er ferber det siktes til enda en gang så er det faktisk ikke sånn den metoden fungerer....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Se Ferbers metode. Kanskje den kan hjelpe deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå