lise-mor Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jeg hørte en nyydelig vuggesang på nrksuper før barne-tv på morgenen begynte. Jeg har ikke klart å finne ut noe som helst om denne sangen, men kanskje noen her har kjennskap til den? Hvem synger/har skrevet den, finnes den på cd... All hjelp er god hjelp! Den går sånn: Lille søte ungen min sov nå søtt på puten din solen den har lagt seg nå månen titter litt på skrå Lange vipper, trutemunn gylden hud og god og rund små, små hender som du har vil nok hjelpe mor og far Tenk på alle andre små som må sove ute nå du er heldig du som har trygt et hjem med mor og far Lange vipper, trutemunn..
blomstre Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Tips: nrk er vel flinke til å ha spillelister for alt de har spilt? Du har dag og klokkeslett, så da gjenstår bare å finne hvilken radiokanal de hadde før tv-programmet startet, finne hvilket program som gikk da og gå inn på www.nrk.no/spillelister :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Aner ikke, men NRK lager jo mange av de sangene selv... Send en mail å spør de ;o) Den høres veldig fin ut
lise-mor Skrevet 23. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2010 Ja! I dag fikk jeg endelig svar fra NRK:) Sangen heter "Lange vipper, trutemunn" og er sunget av Toril Støa Karseth. Den finnes på ei plate som heter "Heksa Kroko og søster Joko". Den kan visst bare bestilles på hennes hjemmeside og det skal jeg gjøre nå! )
nelliik m/blå & rosa Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Åh, den sangen er nydelig!! Har bare hørt en par ganger og faktisk lurt på det samme. Men ser du nå har funnet ut av det Hva er adressen til hjemmesiden? Akter gjeeeeerne å bestille jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå