Gå til innhold

Gnisser tenner. 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe jeg kan gjøre for at han ikke skal gnisse tenner? Hjelper liksom ikke at han har noe å bite på. Og det er snakk om skikkelig høylytt gnissing.. Og det kan da ikke være helt bra?

Han har to tenner oppe og to nede.

Skrevet

Hei.

Jeg har også en som til tider har gnisset tenner veldig mye. Men jeg har funnet ut at det er noe hun gjør når det er nye tenner på gang. vet ikke hvorfor. men hun gjør det ikke hele tida, bare i perioder før det dukker opp nye tenner. så jeg har ikke stressa så mye med det enda. Spurte helsesøster om det og hun sa at vi kunne se det an. at det ikke var noe krise slik med en gang, men hvis det ble et vedvarende problem skulle vi ta det opp med tannlegen når hun skulle dit første gang (husker ikke helt når det er da).

var vel ikke til så veldig mye hjelp dette her akkurat, men det er hvertfal min erfaring :-)

Skrevet

Jeg skrev et lignende innlegg for et par uker siden og det viste seg at dette visst var ganske vanlig når de har fått tenner oppe og nede, men at det går over av seg selv. Det har det ihvertfall gjort her. Men det høres jo helt forferdelig ut når de holder på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...