Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Han drakk fint av flaske med tillegg i påska . Han har fått bare i ny og ned når jeg ikke har hatt nok melk på kvelden til ham. Har drevet å økt produksjonen min da med pumping og i tillegg til at han spiste omtrent hver 2-3 time. Men nå vil han ikke ta flaske no mere. Men han spiser gjærne hver time gjennom hele dagen og store deler av natta. blitt mere urolig . Er dette noe som er vanlig for alderen eller? Vært greit om han har tatt flaske iny og ned slik at han får nok mat og kan roe seg mer på kvelden.
Gjest Kira06 Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Vi hadde samme problemet når frøkna her var omkring 3 mnd. Grunnen var at vi rett og slett hadde vært for slappe med å opprettholde mating med flaske. Jeg var jo stort sett alltid i nærheten, og da ble det mer pes med sterilisering og pumping. Men en søndag måtte jeg på tannlegevakten mens mannen min var på jobb. Da skulle bestefar passe henne, og hun nektet å ta flasken. Var ikke snakk om! Vi har øvd litt med flaske jevnlig, men det er fortsatt ingen suksess (hun er nå 7 mnd). Så vi har rett og slett måtte gå rett over på tutekopp. Mitt råd til deg er å bare fortsette å gi flaske. Er du heldig, så plutselig vil han ha den en dag igjen. Har du forresten forsøkt forskjellige flasker? Det er jo noen som ligner mer på brystvorten enn andre, så det kan jo være verdt et forsøk... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå