Gå til innhold

Tror jeg skal begynne å blogge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer derfor på følgende:

Er det noe interesse for å se bilder av en reke med en liten asparges til?

Hvis jeg henger opp, sånn litt tilfeldig min fine nye tunika fra Ellos, vil dere la dere inspirere av det?

Glad for mange svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger du på bilder av Britney i bikini og en lang utlegning om hvor flink poden har vært til å bæsje i dag så har du en vinner.

Skrevet

Jeg tror det er større marked for reke/aspargesbilder enn mange skulle tro. Da jeg hadde do-på-gangen-leilighet på løkka i gamle dager delte nemlig jeg toalett med en som hang opp malerier av reker på hele veggen og døra, han hadde det også på postkassa og inngangsdøra si. Jeg kan prøve å spore ham opp, så har du nok en sikker leser.

Jeg savner derimot noe interiørstoff på denne bloggen din. Du har ikke malt noen i utgangspunktet flotte antikviteter moteriktig hvite i det siste?

Skrevet

Vi prøvde oss på en blogg, en ytringsblogg, fri for interiør håndarbeid etc. det ble for sterk kost gitt, familiemedlemmer som vred seg i spasmisk bitterkjerring smerte. Angrer litt for at jeg tok den bort, må kanskje lage en ny.

Gjest sug lut
Skrevet

Pass på sjarmerende overskrifter over hvert rekebilde, da, og å fargematche absolutt alt.

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, var det familien dere ytret dere om, eller var det en av "barnevernet er ute etter oss"-bloggene? I så fall kan jeg jo forstå det.

Skrevet

Kun hvis reka har en skikkelig rosa trutemunn og brystforstørring.

Skrevet

Må ligge på fat fra green gate!!!! Helst med polkadotter!

Husk mange ulike bilder av samme reke, men fra forskjellige vinkler.

Skrevet

Sett opp tørkestativ i bakgrunnen!

Skrevet

Og skriv unnskyldninger for at du ikke har tv av nyeste modell. Og si at bleiene så klart ikke er på badet til vanlig, de matcher ikke flisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...