*Rutletutt* Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Veldig spesielt merker jeg. Utrolig rørende å tenke på dagen i fjor, og hvor fort dette året har gått! Herlige mannen min:-))))
Rampongi Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Så herlig! Gratulerer så mye med dagen Håper dere gjør noe koselig utav den.
*Rutletutt* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Takk:-) Det blir nok ikke all verdens feiring sånn midt i uken - men vi skal nå lage noe god middag og kose oss litt i kveld med rødvin og sjokolade, samt se opptak av bryllupet sammen med ungene. Mimredag:-)
Gjest Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Gratulerer med dagen! Håper det blir muligheter for litt feiring tross sjaber form ;-)
Gjest Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Gratulerer med dagen! En super dag for mimring, sjokolade og vin! Kos dere:)
*Rutletutt* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2010 Takk for det:-) Formen til jenta vår er mye bedre, så det skal nok gå fint:-) Hun har ikke kastet opp siden i går ca midt på dagen og var i full vigør igjen i går ettermiddag, heldigvis:-) Det "vittige" er at hun hadde en runde med oppkast natt til bryllupet vårt også. Husker jeg våknet i to-tiden natt til bryllupet av at hun hostet og harket nede i senga si. Fikk henne akkurat opp av senga og inn på badet før hun kastet opp som bare det. Hele resten av natten ble jeg sittende våken i sengen og passet på å få henne opp av sengen og over bøtten hver gang det kom....så for meg at hele dagen ville bli ødelagt...men hun sovnet omsider tidlig på morgenkvisten og sov et par timer uten å kaste opp. Da hun så våknet i ni-tiden virket hun i fin form, men litt slapp. Fikk dusjet henne og i henne litt mat, så var hun fit for fight;-) Tror rett og slett problemet hennes var at hun ikke hadde spist skikkelig på mange dager. Vi giftet oss i Florida, USA, og hun var veldig kresen på maten der borte, eller så hadde hun bare dårlig matlyst pga varmen. Det eneste hun hadde spist dagen før bryllupet vårt var et par tørre kjeks og noen eplebiter. Tror rett og slett ikke det var omgangssyken, men at hun ble så tom i magen at hun brakk seg og kastet opp...? Hun var i allefall i helt fin form på den store dagen og alt gikk strålende (bortsett fra en noe trett og sliten mamma;-)). Så for meg skrekkscenarioet med oppkast over hele kjolen og avlyst bryllup, så vi var veldig heldige tross en søvnløs natt;-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Gratulerer så mye med dagen! Husker veldig godt bryllupet ditt. Ja altså, ikke husker som i at jeg var der da, men som i husker det fra her inne. Og bildene i etterkant. For et drømmebryllup. Skikkelig eventyr. Og en nydelig brud, virkelig altså!
*Rutletutt* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2010 Åhh...så snilt av deg - tusen takk for det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå