Gå til innhold

To dager til IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det to dager igjen til ikm, jeg merker apsolutt ingenting, og har vel ikke rare sjangsen for klaff denne pp. Har hatt sex kun to ganger, først når vi trodde vi hadde positiv el-test (noe som viste seg å være feil). Så hadde jeg endel murringer i magen ca en uke etter det, tok en ny eltest som ar knallpositiv - da rakk vi ikke å ha sex før tre dager etterpå.. :-( Så det var litt kjipt. Så regner med at tanta gjerne vil møte meg i godværet og gi meg enda en syklus. Men da er det pergotid, så gleder meg litt alikevel :-) T.o.m prøvingen blir morsommere nå som våren er her :-) <3<3<3 Noen som har større sjangser for klaff enn meg denne pp eller? Hyggelig å se at det er folk med reelle sjangser, og moro å se når dere blir gravide :-) Spennende tider :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM på fredag, men føler tanta er i ferd med å melde sin ankomst.

Hadde nedpress i går, og kjenner det stikker på venstre side. Har ikke noe særlig ømme pupper, og hadde jeg hatt det så hadde det vært akkurat likt som de forrige mnd.

Hvis jeg får tanta på besøk, så skal jeg slutte å være her en mnd - bare for å roe ned tankene litt...kanskje det blir større klaff da! =)

Ønsker uansett alle med IKM denne uken at tanta ikke kommer! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...