Gjest Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jeg skulle bare ned til naboen og sosialisere meg litt i går kveld og jenta på 4 mndr skulle være sammen med pappaen sin. Hun hadde lagt seg, men våknet idet jeg skulle gå ut døra. Pappaen gav henne mat og jeg gikk ned. En liten time senere fikk jeg mld av ham at hun var fullstendig hysterisk. Jeg gikk opp og hun gråt så hun omtrent mistet pusten! Hun hadde grått slik fra jeg gikk ut døren og han begynte å bli temmelig fortvilet. Etter ett minutt i mammas armer roet hun seg og la seg for å sove... Slik har det vært hver gang han skal være sammen med henne alene på kvelden! Virker som det kun er mamma som gjelder når hun er trøtt. Noen som har tips til hvordan vi kan snu dette eller må vi la det gå over av seg selv? Er jo ganske håpløst om jeg ikke kan gå ut av huset da... (og pappaen blir jo selvsagt veldig lei seg og det skjønner jeg godt) Tips mottas med takk
Rampongi Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Sånn var det her også. Det gikk seg til. Jenta er 7 mnd nå og tåler at pappa både gir mat og legger. Men dette var uaktuelt for bare et par mnd siden.. lykke til!
Gjest Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Takk for svar Godt å høre at det går seg til! Har vel bare en fryktelig mammadalt for tiden da!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Slik var vesla også på den alderen og frem til hun ble ca 7,5 mnd akkurat. Da snudde det endelig litt. Hun er fortsatt (akkurat 8 mnd nå) mer sutrete med pappaen enn meg, men nå går det bedre at han legger henne og har henne selv om jeg også er tilstede. Jeg kan til og med gå ut av rommet når vi er alene uten at hun hyler hysterisk hver gang, så det er deilig! Håper det fortsetter slik, og kommer seg mer. Kan være slitsomt med små mammadalter, men det går seg heldigvis til etterhvert :-)
L&M Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jenta vår var/er sånn og. Men d som funka på ho var intensiv sosialisering i påska! Ho var blitt sånn at d kun va eg so var god nok. Pappaen funka kun når ho var opplagd. Grudde meg kjempe masse til påska med ei heil helg med masse familie som ville holde og dulle. Og dei første 2 dagane hylskreik ho kvar gang noken tok ho, men etter det gikk d bra, og på lørdagen var vi i 60 årsdag og ho gikk frå det eine fanget til det andre! Såg ho nesten ikkje, kun når ho skulle ha mat =p Men det FUNKA!! No går ho til alle og på mandag var eg og pappaen på kurs i 4 timer midt i legginga og mammaen min passa ho. Ho hadde vert eksemplarisk heile kvelden! Åt graut, fikk flaske og la seg, hadde ikkje grene eitt minutt ein gang!! Før påska fikk ikkje mamma holde ho eingang! Og eg og pappaen kan no bytte på ken so legger ho for kvelden. Og eg kan komme meg ut av huset!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå