Julie_82 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Har tenkt litt på dette med hvordan kroppen blir seendes ut etter man har født. Ikke fordi det er viktig, for det er seff barnet som er viktigst, men vil gjerne vite hva jeg går til.. Er det å gå gravid eller å amme som har størst innvirkning på puppenes utseende? Blir de normale igjen etter man har født, eller henger de og slenger for alltid? Blir de verre for hvert svangerskap? Og magen, kan man få flat mage igjen med å trene, eller er dette genetisk betinget? Og har trening under svangerskapet noen innvirkning på hvordan kroppen blir seendes ut etterpå?
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Er du litt trent og i god form før fødsel etc har du god sjangs for å komme tilbake til den du var. Det sa jordmor til meg og stemte det for min del. Puppene er det vel veldig forskjell på fra dame til dame. mine er sånn ca som før(vi blir jo ikke yngre med åra heller)
Gjest ibla Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg har blitt meg selv igjen ganske fort etter begge fødsler. Er spent denne tredje gangen, er en del eldre nå. Puppene har holdt fasongen Men har blitt litt mindre for hver amme-periode (fettvev omdannes til melkeganger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå