Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål om babyklister, og lurte på om kanskje dere her inne vet noe om det?

Sist jeg brukte babyklister het det "Berberis fructus comp D4" og det var viktig at det stod D4 på slutten. Har fått med meg at det har fått nytt navn, men litt usikker på om det er det rette jeg har funnet...

"Fructus femina D3" har jeg funnet, er det rett?

Og hvorfor heter det D3 nå, når det var så viktig at det måtte være D4 før?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141721135-babyklister-samme-som-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen!

Fructus femina er det samme som babyklister. Jeg bruker det selv i forbindelse med prøverørforsøket.

Så vidt jeg har lest og forstått, så er D3 det beste. Det betyr vel at det er utblandet 3 ganger, mens D4 er utblandet 4 ganger... eller noe sånt :) Derfor er D3 sterkere.

Og til alle som bestiller dette på nett fra Danmark; de har det på enkelte apotek i Norge, bare ikke i hyllene. Så det er bare å spørre betjeningen.

Så da gjenstår det å se om det funker... :)

Jeg startet på fructus femina på siste pp før spraystart... uten at det ble napp da :) Men hvem vet?? Og hva har du å tape på det?

Ei flaske koster ca 260,- men den varer lenge! Jeg tror jeg har brukt min i 4 uker, og enda har jeg litt igjen. Og da tar jeg 10 dråper i litt vann 3 ganger daglig.

Tro om det var apotek 1-kjeden jeg kjøpte det på? Trondheim her, så jeg kan ikke svare for Oslo. Men spør deg rundt på apotekene da, vel.

Tusen takk for svar jente_80! Skal undersøke om jeg får tak i det her hjemme, ellers bestiller jeg på nett. Brukte den gamle typen da vi prøvde på nr 1, og med pergo og babyklister ble det full klaff :D Så denne gangen prøver vi babyklister litt tidligere.

Ønsker deg masse lykke til i prøvingen =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...