Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Del Skrevet 13. april 2010 Hei. Når man skal varsle arbeidsgiver om permisjon, hvordan skal man gjøre det? gjennom en søknad eller bare si ifra når du går ut i permisjon? Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141721025-m%C3%A5-ha-alt-inn-med-teskje-her/
Gjest Skrevet 16. april 2010 #2 Del Skrevet 16. april 2010 Du må si fra tre måneder før permisjonen starter og du må si fra("søke") skriftlig. For min tidligere arbeidsgiver var e-post regnet som skriftlig, og jeg fikk bare beskjed om å sende en epost med datoene da jeg sa fra, mens noen foretrekker papir. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141721025-m%C3%A5-ha-alt-inn-med-teskje-her/#findComment-141733160
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Del Skrevet 20. april 2010 må man gjøre dette også som vikar? jeg har gitt besjed muntlig og hun har ikke sakt noe om at jeg må gjøre det skriftlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141721025-m%C3%A5-ha-alt-inn-med-teskje-her/#findComment-141752029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå