Gå til innhold

Platanias på Kreta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint sted?

Hva kan man oppleve der/i nærheten? Ting å gjøre?

Bra restauranter?

Ellers noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var der for noen år siden, veldig fint og rolig sted!!! :) det er veldig koselig i gamlebyen, som ligger helt på toppen. og jeg anbefaler å ta en liten tur til gravstedene der. det er HELT FANTASTISK, kjempe fint! høres sprøtt ut , ja :) men det ser ut som et guddommelig sted... vakkert :)

Skrevet

Jeg var der for 4 år siden, og synes ikke det var spesielt bra der..

Skrevet

En plass med fin gamleby, ellers var maten dårlig, mange små nillebutikker (alle med samme varene) + sure taxisjåfører som kun er ute etter å få mest mulig penger ut av deg. Om det så er dobbel eller trippel pris.

I tillegg måtte vi vente i 2 timer utenfor flyplassen når vi skulle hjem. Merk at det ikke var en eneste benk der. Glad jeg ikke hadde unger med da ja..og at det ikke var midt på dagen.

Anbefales IKKE. Aldri mer Kreta.

Skrevet

Okei, tusen takk for tips og erfaringer :)

Skal reise uten barn.

Flere erfaringer er velkomne.

Skrevet

Jeg har vært der 4 ganger, så liker meg godt der :o) Har riktignok aldri vært der med barn.. Mange koselige restauranter, lang fin strand (ikke sand), veldig oversiktlig da det bare er en hovedgate, og kort vei til Chania.. Anbefaler hotellet Blue Dome :o)

Skrevet

Jeg har vært der to ganger, en gang med, og en gang uten barn. Jeg har trivdes godt begge gangene. Første turen var en partytur med en venninne, og det var helt strålende. Andre gangen var sammen med mannen min og datteren vår da hun var 1 år.

Chania er en by som ligger like i nærheten av Platanias, uten barn er det et koselig sted å tilbringe en dag, og om kvelden er det bra uteliv. Vi leide bil og kjørte til Elafonisi, et fantastisk badested helt sørvest på Kreta. Stranden/lagunen var helt uforglemmelig, og vi opplevde mye av Kreta på kjøreturen dit. Det lå en kjempekoselig restaurant med nydelig utsikt på "fjellet" ovenfor Platanias.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...