Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hva skjer der? Barnefar har lyst å være med, er det greit?
cilinik Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 far kan være med på alle kontroller han om han ønsker det og Ok for deg. Det blir tatt blodprøver, urin og vekt. Så snakke m lege, se på termin, lege kjenne litt på deg, noen tar GU, høre etter hjertelyd. Ikke alltid den høres på 1 ktr. Så søkes det om fødeplass til deg og dette får du svar på i posten. Så sendes det søknad til UL som tas i uke 16-18. Er dere heldig (og dere ønsker å vite det) kan kjønnet på baby sees. Masse lykke til. Mye spennende i vente:-D
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Tusen takk for svar Jeg fikk time når jeg er 7+6, syns kanskje det var litt tidlig men men.. Ønsker at barnefar skal være med, og han vil gjerne bli med - så da er jo den saken grei. Mye spennende ja, det er sikkert!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 13. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2010 Da må jeg ta med urinprøve når jeg kommer?
cilinik Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Ja det var vel litt tidlig. Mellom uke 10-12 er vanlig m 1 ggsktr. Da pga den største fare for abort over. ja ta m morgenurin, midtstrømsprøve, dvs, tiss, knipstråle og tiss i rent glass som man kjøper på apotek. veldig greit at far også blir med, han kan stille de spm han lurer på også:-D (har jobbet på legekontor serru:-D) Jeg er uke 7 i dag m nr 2. har en sønn på 5 år, så jobba lenge for denne spira, så nå er det bare å krysse alt fra ben, fingre og armer. Ønsker deg lykke til på ferden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå