Gå til innhold

Hvor mørkt har dere det på rommet til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fælt så mye jeg lurte på idag :)

Lurer litt på om vi er nødt til å få lystette rullegardiner på soverommet vårt der lille snuppa sover.. Har ikke vært noe problem tidligere i vinter, men etter vi stillte klokka ble det plutselig så lyst :)

Lurer på om kanskje hun sover bedre om det er mørkere? Merket det var ganske lyst da jeg la henne i stad..Har mørke gardiner, men helt mørkt blir det jo ikke. Og verre blir det vel ut over våren og sommeren.

Skrevet

Vi har kjøpt blendingsgardiner. Er ikke så stort problem på kveldstid her (da er gutten stuptrøtt), men han er noe inni h... morgenfrisk... Har ikke hjulpet all verden med gardin, men litt bedre er det da.

Skrevet

Hehe, vi og har klart å lage et lite a-menneske :)

Ikke lik sine foreldre der altså.! Var litt det jeg håpte det skulle hjelpe med rullegardiner e.l. også da, at det kanskje drar ut morgenen litt..

Skrevet

Helt mørkt. Har alltid hatt lystett rullegardin på rommet hans. Det er morgensol på den siden, så greit at han slipper å få det inn i rommet så tidlig. Nå har vi en syvsover av en gutt heldigvis, men det har neppe noe med gardinene å gjøre. ;-)

Skrevet

foreløpig bare en tynn gardin som slipper inn det meste av lys. Hun våkner jo relativt tidlig, får se om vi kjøper noe mer lystett når hun blir større, er nå bare 7 mnd. Tror de våkner tidlig uansett jeg da.

Skrevet

kommer litt lys inn med oss og. Men har aldri hatt det helt mørkt, siden hun ble født har vi hatt en blå spøkelseslampe fra ikea stående. Den gir jo ett nattlig lys, samtidig så kan vi se henne om natten :-)

Skrevet

Vi bor i nord, så det begynner å bli relativt lyst om kveldene/natten, men vi har persiennere, i tillegg til et nattlys. Vi kjøpte en spot med veeeldig svak pære. perfekt til amming, eller flaskemating, så slipper pappan som skal på jobb å vekket av lyset.

Idag kjøpte jeg en slags spilledåse fra fisherprice, med musikk og nattlys. Men det blir vel bare brukt til innsoving ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...