Gå til innhold

Hva synes dere om David da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå holder jeg på å bli tullete her, har snart termin og sliter med å finne navn til lillebror i magen.. Har ei Mathea fra før og har vært innom navn som William og Jonas, men de har vi gått bort i fra nå. Så nå er det David som står høyest på listen og jeg er bare nyskjerrig på om det er noen som vil komme med noen kommentarer til dette?Evt andre forslag?Føler jeg ser meg helt blind på navn nå.. :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anton passer til Mathea!

David er veeeldig jødisk.

Skrevet

Liker David kjempegodt jeg!!

Passer bra til Mathea:-D

Skrevet

Takk for svar! :-) Blir nok ikke Anton, men takk for forslag. Koselig at det er flere som liker David da. :-)

Skrevet

Jenta i magen skulle hett David om hun var gutt. Synes det er nydelig. Vi tenkte også på Benjamin, som også er veldig fint.

Skrevet

passer fint synes jeg. anton er et lite pent navn

Skrevet

Jeg liker ikke David, kjenner bare bøllefrø som heter det.. Og de er fortsatt bøllefrø i voksen alder;)

Skrevet

Hehe, nå var jeg kjempehyggelig og slaktet forslaget ditt uten å gi deg noen nye tips og ideer! Wow! ;)

Oskar

Theodor

Edvard

Elias

Emrik

Mads

Bendik

Isak

Filip

Albert

August

Julian

Ludvig

Linus

Liam

Nikolai

Skrevet

David er fint, og passer til Mathea :-)

Skrevet

David er sterkt og tøft !

Skrevet

Syns David er knalltøft og stødig! Ikke et sånt type feminavn som er in på gutter nå for tiden...

Skrevet

Takk igjen for svar! :-) Vi har fortsatt ikke klart å bestemme oss helt, men David er høyt på lista. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...