Gå til innhold

3D UL idag, var fantastisk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ihvertfall bekreftet at det er en liten jente inni der. Er 27+5, bildene var helt fantastiske.

Var på Ultralydklinikken i Lysaker. Min datter på 4,5 år var syk idag og kunne ikke gå i barnehage, så hun måtte bli med. Han på Ultralydklinikken var ekstremt koselig og veldig snill med henne. Hun fikk til og med sitt eget bilde av lille søster som hun kan ha med seg i barnehagen.

Jeg har litt ekstra "polstring" men påvirket ikke noe som helst. Fikk 30 bilder og 4 video filer.

Den nye prinsessen er nydelig, er bare litt bekymret for at kroppen var en uke mindre enn hodet, må huske å spørre jordmor om det når jeg skal ha neste kontroll til uken. Noen andre som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt fantastisk ut!! Gleder meg til det er vår tur om en uke :) Hvor var dere?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det høres så bra ut! Jeg vil også!! Men jeg vet ikke om jeg kan ta meg råd til det, for det vil inkludere reising også...

På UL fikk jeg vite at hodet tilsvarte 18+1, men jeg så på et annet mål på skjermen (tror det var av overkroppen) at den tilsvarte 17+6 eller noe...er jo ikke store forskjellen, og hodet er jo alltid større, så jeg vet ikke. Jeg tenkte ikke noe over det, for JM sa ikke noe heller...

Skrevet

Var på Ultralydklinikken i Lysaker. Ble veldig imponert. Jeg hadde egentlig ikke råd til det jeg heller, men hadde veldig lyst til å bekrefte kjønnet på babyen og se at alt sto bra til, og det var nesten like dyrt med en vanlig UL.

Har en jente fra før og ingen planer om å bli gravid igjen senere, så tenkte jeg kunne prøve 3D den ene gangen. Har en vennine i USA som får 3D UL dekket av forsikring - én gang i måned!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hm, det var da voldsomt...så det amerikanske forsikringssystemet kan faktisk utrette gode ting også? Hehe...skulle gjerne vært meg! Hvis det er helt trygt for baby da...

Skrevet

Jeg ville ikke ha bekymret meg for hodestørrelsen. man bruker blant annet hodets størrelse for å beregne termin ved 18 ukers graviditet,dette er fordi at hodets størrelse er ganske lik hos de fleste fostre på dette tidspunktet.Senere kan hodestørrelsen variere veldig (noen av oss fødes jo med større hode enn andre,ikke sant).Tror sikkert at du kan senke skuldrene og glede deg over den lille prinsessa i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...