Gå til innhold

Sandkasse- og utekrabbing-påkledning nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo fortsatt fuktig på bakken og oppi sandkassa, og mini har jo ikke vært ute på bakken i slikt vær før (snøen har endelig forsvunnet). Vi kommer nok ikke til å kjøpe noen dress til bruk for denne korte perioden, men hva er lurt å bruke... regnbukse? Vanlig bukse med ull under, selv om det kan bli fuktig/skittent (hun er ikke ute så lenge av gangen)? Hun har stoonz på føttene og softshell-jakke som jeg tenkte var greit å bruke.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe regnbukse for å ha i sandakassa... Men etter å ha sett gjennom en del klær vi arvet, så fant jeg en utedress som kan brukes til det formålet :) Eneste problemet er at den kan bli litt for varm på enkelte dager, så da får vi finne ut en annen løsning :)

Skrevet

Vi har kjøpt en parkdress fra Troll, som er vind og vanntett. Fikk denne på salg nedsatt med 70 %, så da var det bare å slå til :-) Denne kryper hun rundt på terrassen med. Har såkalte førsteganssko på seg med forsterket tupp, samt bukse og genser under dressen + finnlandshette. Husk at det er mye kaldere langs bakken, særlig når man sitter rett på den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...