septemberpiken Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Nå er det jo fortsatt fuktig på bakken og oppi sandkassa, og mini har jo ikke vært ute på bakken i slikt vær før (snøen har endelig forsvunnet). Vi kommer nok ikke til å kjøpe noen dress til bruk for denne korte perioden, men hva er lurt å bruke... regnbukse? Vanlig bukse med ull under, selv om det kan bli fuktig/skittent (hun er ikke ute så lenge av gangen)? Hun har stoonz på føttene og softshell-jakke som jeg tenkte var greit å bruke.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg hadde tenkt å kjøpe regnbukse for å ha i sandakassa... Men etter å ha sett gjennom en del klær vi arvet, så fant jeg en utedress som kan brukes til det formålet Eneste problemet er at den kan bli litt for varm på enkelte dager, så da får vi finne ut en annen løsning
Vannmann35 Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Vi har kjøpt en parkdress fra Troll, som er vind og vanntett. Fikk denne på salg nedsatt med 70 %, så da var det bare å slå til :-) Denne kryper hun rundt på terrassen med. Har såkalte førsteganssko på seg med forsterket tupp, samt bukse og genser under dressen + finnlandshette. Husk at det er mye kaldere langs bakken, særlig når man sitter rett på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå