Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 jeg venter en liten igjen i november, og mellom barna mine vil det kun være 16 måneder. trenger derfor en søskenvogn, men aner ikke hvilken som er god å trille, solid, smal nk til å komme inn overalt, og tar liten plass sammenlagt, og er enkel å slå sammen??? noen som kan hjelpe meg?
ROFL Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg er kjempefornøyd med phil&teds vogna mi. Men jeg anbefaler den ikke om du føder store barn, for softbagen er ganske liten.
Mamma til snart tre Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg har termin med nr.3 neste uke og har en sønn som er 21 måneder. Jeg har bestilt en babyjogger city mini dobbel men har ikke fått den enda. Synes at den ser veldig grei ut, men passer kanskje best om vår/sommer/høst. Du kan se den og flere andre søskenvogner på www.babyjogger.se. Disse vognene er svært enkle å slå sammen og tar liten plass. Jeg skal kun bruke denne vognen frem og tilbake til barnehage, turer da hele familien er samlet mm. Har i tillegg en urban jungle singel med bag til babyen og en egen paraplytrille til barn nr.2 + en brio kombivogn som sovevogn i barnehagen. Det blir noen vogner etterhvert. Du har jo tid til å tenke og undersøke litt.
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg har kjøpt en Brio Double Wave med ekstra bag til lillen. Den har kjempe god plass under. Bag er ikke super stor med ryggen kan legges helt flat så det blir ikke noe prob med lammeskinnsposen.. Har også en softbag liggende jeg kan legge oppi en stund:) Men den er Enkel å legge sammen (to klikk å håndtaket over kalesje). Vi får den lett inn i bilen. Audi stasjonsvogn. Fornøyd med den!
M@msen Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg ville valgt en søsken vogn, ikke tvilling vogn (2 ved siden av hverandre...) Vi hadde det til guttane, brio dobbel wave, og den ble stor og tung etter min smak, vennina mi har phil&teds og er suuuuuper fornøyd, ville sjekket ut hva de har av den type vogner... Lykke til i jungelen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå