Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg møtte en mann nå i høst da jeg begynte i ny jobb. Det gikk ikke mange ukene før vi begynte å flørte, og pause flørting på jobb utviklet seg seg til smser, ringing og møting på fritiden. Siden vi arbeider sammen, har jeg egentlig vært klar på at vi må skille mellom jobb og privatliv. Han har vært helt nydelig mot meg, snill, god, morsom, gentleman, kan prate med han om alt. Egentlig alt jeg har drømt om, og det beste av alt- helt galen etter meg. Jeg har egentlig hatt det helt perfekt de siste 8mnd mao. Siden jeg er alenemor for et lite barn, så har vi vært mest her hjemme hos meg. Jeg har vært litt hos han i helger, og når datteren min har vært hos faren sin. I helgen var det noe han måtte prate med meg om, han hadde for faen i helvete samboer!!!! Hun har studert nå dette året i en annen by, og dermed nesten ikke vært hjemme bortsett fra noen helger i ny og ne. Tanken kunne ikke slått meg engang! Ikke var det noe som minnet om "dameting" hjemme hos han, og ikke har jeg uten videre tenkt over at det ikke har passet for han hver helg heller, da vi er travel begge to med jobben og livet utenom. Jeg føler meg så vanvittig ført bak lyset- og jeg kan jo tenke meg hva folk tror og tenker på jobben, da det ikke har vært direkte diskre heller. Jeg har bare lyst til å gråte, jeg er så flau, udmyket, skuffet trist og sint!"
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Det er ikke du som er en idiot, det er han du var sammen med :-s håper virkelig du ikke fortsetter det forholdet nå som du vet sannheten.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Ikke rart du føler deg ført bak lyset, du ER virkelig ført bak lyset!! Stakkar deg. Og for en IDIOT han har vært! Og stakkar samboeren hans da! Reiser fra samboeren sin for å studere og så holder han på slik som dette!? Rart at ingen på jobb har nevnt noe for deg da...kjipe greier. Han er ikke en bra mann...kom deg vekk så fort du kan!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Grunnen til at han fortalte det til meg, var fordi han følte at han ville være helt ærlig, for nå ville han satse 110% på meg. Fy søren! Jeg ble ikke lei meg engang da han sa det, bare himla forbanna! Jeg har ikke hatt noe mistanke om noe som helst, heller ikke fått/eller tatt noen hint fra dem jeg jobber med. Men nå jobber vi på hver sitt kontor alle sammen, så er ikke helt det store felles miljøet. Men nå når det verste sinnet har lagt seg, så klarer jeg ikke annet enn å gråte. Føler meg så dum! Jeg har aldri noen gang følt noe så sterkt som jeg følte for han, eller hatt det så bra med noen. Hi
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Hvis du virkelig føler dere er rette for hverandre og han dumper kjæresten sin så hadde jeg satset og lagt det bak meg. Han hadde sikkert ikke forventet at det skulle oppstå en slik kjærlighet som dere tydligvis har for hverandre også har han blitt helt fastlåst i situasjonen og ikke klart å si sannheten. Hvis du VIRKELIG elsker denne mannen så tilgir du ham. Fortell hvordan det går HI
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg er bare SÅ uenig med annie 20:03. Denne mannen er ikke til å stole på, han har løyet for deg i 8 mndr! Du må ikke finne på å tilgi denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Som anonym skriver over her så er det ikke du som har driti deg ut, men han. Han var i et forhold ikke du. Sørg for at ALLE rundt deg får vite dette. Kutt ham ut helt og vis ham og alle andre at du tar avstand fra sånn oppførsel. Egentlig burde du fortelle det til jenta hans også!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Enig med 20.03 her jeg da... Om du virkelig elsker ham, høres jo slik ut, og han elsker deg, så går det an å tilgi.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Synes han høres ut som en idiot som har løyet så lenge for deg, men jeg ville uansett tatt med i vurderingen om du vil fortsette med han eller ikke at han fortalte deg dette selv, hadde han ikke ment alvor med deg hadde han jo ikke fortalt deg det, men bare fortsatt å føre deg bak lyset.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Om han virkelig hadde elsket hi så burde han ikke ha brukt 8 mnd på og fortelle sannheten.. Og hvis han elsker henne så fælt så burde han vært ærlig på et tidligere tidspunkt. Jeg hadde hatt store problemer med og stole 100% på en sånn fyr.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 HI igjen: Ja, det er det som er problemet, at jeg er så himla glad i han! Men jeg vet da pokker. En ting er å tilgi, en annen ting er å glemme. Jeg tror ikke jeg kommer til å gå en eneste dag uten å tenke på om han kunne gjort noe slik mot meg. Og hvis jeg vet jeg kommer til å tenke slik nå, hvordan kommer det da til å bli om et par år, når alt mest sannsynlig ikke er så rosenrødt lengre? Han har fortalt kjæresten/samboern sin om meg nå, men spiller ingen rolle for min del.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Hei! Det er ikke du som har vært dum Du har blitt lurt, det kan alle bli når man er ensom og en mann utkledd som drømmeprinsen banker på. Nei, ikke vær så hard mot deg selv.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #15 Skrevet 13. april 2010 Hadde ALDRI gått for en mann som "prøvde ut " en annen dame mens han var i et fast forhold...... ER man MANN (eller skikelig kvinne) så avbryter man forholdet FØR man satser på en ny, man holder ikke på "den gamle" i tilfelle det ikke funker med "den nye":....Det er kynisk og viser en egoisme som ikke er verdt satse på...... Det er vel ikke annet og si..Kjære vene, han holdt på samboeren til han var sikker på at det kunne bli noe med deg? Hvor egositisk eller desperat er vel ikke det..SÅ redd for å bli alene, eller er det bare det at han vil "Holde deg på beite" og han håper du biter på og holder ut med ham enda litt til i "Håp om" at han skal forlate "exen"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå