Gå til innhold

Kiropraktor!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det lar seg gjøre når man er midt i prøvingen eller er gravide? Jeg skal begynne på nytt etter 1 års pause hos en ny kiropraktor. Har liksom ikke så lyst å buse ut med at jeg er prøver eller (forhåpentligvis) gravid når jeg drar dit. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ikke noe problem å ta kiropraktor behandling hverken når man prøver å bli gravid eller er gravid :)

Dersom man ikke har lyst å fortelle at man prøver å bli gravid trenger man jo ikke fortelle det, men det kan være greit å fortelle det når man er blitt gravid.

Skrevet

du må si ifra, for de skal ikke knekke i nærheten av bekkent hvis du er gravid. Gikk selv til manuell ter. i grav, og hun måtte la være å gjøre en del pga grav.

Skrevet

Nei, det er ikke noe problem å "knekke" i nærheten av bekkenet. Men uansett er det greit for kiropraktoren å få beskjed om graviditet.

Skrevet

Jeg har fortalt min kiropraktor at vi prøver. Hun kan ikke gjøre så mye fra eller til, men hun knekker på virvelen som har med livmor og eggstokker å gjøre, for å få bedre blodgjennomstrømning, eller hva nå det var hun forklarte.

Skrevet

Tusen takk for svar. Har EL denne uken, så i morgen skal han nok få "knekke" hvor han vil, men dersom jeg skal tilbake og har fått konstantert graviditet så skal jeg nok si ifra:) Gleder meg forresten til å dra (selv om jeg syns det er litt ekkelt med den "knekkingen". Er helt stiv i nakke og rygg og gleder meg til å få myket ting opp igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...