Gå til innhold

var jeg teit som ble irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle møte en vennine i byen kl 15:30 og når noen sier at de kommer 15:30 går jeg ut ifra at de kommer 15:30. Men jeg venter og venter.Når 15 min var gått sender jeg en melding å spør hvor hun er. " På bussen" får jeg som svar. Til slutt kommer hun kl 16:15. Da var hun nærmest formærmet over meldingen jeg hadde sendt.

V:"Herregud xxxxxx når jeg skriver 15:30 så vet jo du at må plusse en god del minutter på rushet"

altså hun viste godt at bussen ikke ville rekke å være i byen til 15

Hun kommer ofte for sent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HL. Det som irriterte meg mest det var at hun ikke gadd å sende mld om at hun ble for sen fordi hun tok det som en selvfølge at jeg viste det

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Skjønner godt at du ble irritert. Hadde vært litt anderledes om hun hadde holdt deg oppdatert og vært ydmyk i forhold til at hun ble sein.

Skrevet

Forstår deg godt jeg! Om de vet de skal nå frem i rushet, så får de ta en tidligere buss, satt selv her om dagen og ventet i 2,5 timer på min mor o.O

Skrevet

Nei, det var ikke teit. Det er mangel på respekt for andre menneskers tid å ikke bestrebe seg på å komme tidsnok. Og dersom man blir forsinket gir man selvsagt beskjed, så sant en kan. Vanlig folkeskikk.

Skrevet

Eeeeh nei du var ikke teit, er vell hun som bør beregne møtetidspunktet ut fra når det er rush da hehe

Skrevet

Ikke teit å bli irritert. Jeg hater folk som (alltid) kommer for sent uten å gi beskjed

Skrevet

Nei, da var du ikkje teit. Ho greier vel like godt som deg å beregne kor mykje forsinka ho blir....?

Neste gang du skal møte ho, er det berre for deg å plusse på tre kvarter på avtalt tid, så slepp du å bli ståande å vente.. ;)

Vi gjorde dette med ei venninne som alltid kom ein halvtime for seint til alt!! Plutselig kom ho tidligare enn oss til avtalt plass ein gang, sur var ho òg.... Da kunne vi fortelle at "vi sitter jo alltid å ventar på deg i ein halvtime når vi skal treffast, så ein gang i mellom må du tåle å vente òg.... "

No har "forseintkomminga" hennar komt ned i eit kvarter.... ;)

Skrevet

Nei, du var ikke teit som ble irritert! Venninna di burde bedt om unnskyldning, ikke oppført seg som hun gjorde. Jeg hadde en gang en venninne som alltid kom for sent (før mobilens tid, så man fikk jo aldri beskjed heller), til slutt sa jeg at jeg kunne vente i 10 minutter, så gikk jeg. Hvilket jeg gjorde. Etterhvert begynte hun å komme tidsnok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...