Gå til innhold

Hva med det lille under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sikkert et dumt spørsmål, men er det farlig/dumt å bruke tanga/stringtruser mens man er gravid??

Jeg bruker ulike typer truser...men har fra før av mest string...bruker disse en del fortsatt....

Hva mener juryen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det eneste jeg kan se som skulle vært problematisk er at man er mer utsatt for uvi og soppinfeksjon når man bruker stringtruser...sånn i teorien. Har selv brukt bare det i maaange år, og har fremdeles til gode å ha soppinfeksjon. Har noen få ganger hatt "stum" uvi, og jeg kan ikke si at det hadde noe med trusene å gjøre. Det står en artikkel om dette på forsiden her tror jeg, så en overskrift om det for noen dager siden ;-)

Skrevet

De kloke sier ar string er bakteriefelle nr 1. Kan du ikke bytte og bruke hipsters nå mens du er gravid? Slipper du kanskje å få noe ulumskheter som urinveisinfeksjon osv. Du kan jo bruke string når du føler du absolutt "må" ;)

Skrevet

Jeg har gått over til hipsters nå etter å ha hatt min første uvi.. Man er jo ekstra utsatt for det under graviditeten..

Om jeg skal gå i trange bukser el, bruker jeg fremdeles gstreng, men hipsters til vanlig:) Er en vanesak da:)

Skrevet

jeg har hatt uvi uendelig mange ganger de siste årene, så, det bryr jeg meg ikke særlig om... får jeg det så får jeg det.

Jeg bruker string og hipster, men liker slakke stringer best nå, sånne man får på cubus med blonder på siden, kjøper for stor størrelse og nyter det hehe får helt fnatt av stramt undertøy nå! :P Og de ser jo ganske fine ut så det er mitt graviditetsundertøy i allefall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...