◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei snupper ! Jeg er herved GRAVID ,på min første pp med kun 1 dags elskkov :-O Er så uendelig glad og lykkelig ;DDD Kan nesten ikke tro det!!! Er det flere fra Osloby her da ? Stoor klem til alle blivende mødre
Nårvi2blir3 Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 oi! Gratulerer så masse!!! Er ikke mer enn en gang som skal til;) Jeg har IKM i dag, testet neg. i går, men venter fortsatt på mensen. Så alt håp er ikke ute enda:) Igjen, kjempegrattis!!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Tuuusen takk for det )) Ja,både jeg & mannen er overlykkelig og ikke minst i fullstendig sjokk ! Alle testene var jo negativ frem til DPO 12,men samme natt fikk jeg pos test Dessuten hadde jeg ingen tegn, bare halsbrann 3 dager 1 uke etter EL pluss soppinfeksjon av alle ting.. 'Ønsker deg masse lykke til søte du, håper testen lyser pos til deg i disse dager* XXXX
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Så utrolig heldig du er som fikk det til så raskt! Gratulerer så mye! Jeg er også fra Oslo:)
Nårvi2blir3 Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Det skjønner jeg! Ønsker deg masse lykke til og håper du nyter tiden fremover:) Takk for lykkeønskninger, så krysser vi fingrene!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2010 Hjertelig takk dreamer, føler meg veldig lucky ja:) Jeg hadde aldri trodd det var mulig, særlig ikke da vi koste oss 12 timer etter EL :/ Men gravid er jeg da GRtulerer du også !!! Jeg kjenner ingen fra Osloby som er gravide,hadde vært kos å bli kjent med andre Jeg bor på Trasopp er 28 ,og du ?
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2010 1000- takk beibi- the same to 2 (på etterskudd)
Nita29 Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Jeg er 29 og gravid for første gang og bor i Oslo:-)
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Hei! Gratulerer såååå mye!<3 Jeg testet selv positiv i går kveld, er også uendelig glad og lykkelig;-)! Bor litt utenfor Oslo men er langt unna. Jeg 31år og ha 2 barn fra før. Hvordan er det hos deg? Kanskje vi kunne for til en treff alle sammen. Hadde vært hyggelig å bli kjennt. Vet du når ca du ha termin? Jeg ha ca 23.des., hehe julebaby!!! Klemmer
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2010 Tuuuusen ,tusen tall Ambar Masse gratulere til deg også.weeeee!!! Dette er mitt første gull Jeg er HELT med på treff,kjempekos å bli kjent med nye mennesker. Og har termin på julaften ,rett etter deg klem fra meg * ps; Har netopp fylt 28 år
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Jeg fyller snart 24 og bor ved Ekeberg/Lambertseter;)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2010 hei nita !hyggelig og masse gratulasjoner til deg også* Så kos at vi er flere i Oslo rundt samme alder - hadde vært gøy med et tidlig treff,sånn etterhvert Om vi er flere som vil da såklart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå