Elin1980 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Er i uke 10 og føler meg sååå oppblåst og synes jeg begynner og få skikkelig mage, vet det høres latterlig ut, men jeg er ikke sååå fet liksom..Hadde bittelitt fett på magen som de fleste andre, men ikke sånn som nå, det er liksom ikke bare fett. Og på kvelden ser jeg nesten 6 mnd gravid ut ..Rart..
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 jeg er bare 6 uker , men her er magen på god vei ! oppblåst da. Vondt å gå i vanlige bukser alt. Med første mann fikk jeg magen sent.
Elin1980 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 jeg og fikk sent sist, men nå ser jeg gravid ut, men synes det er så flaut at magen liksom synes såååå tidlig så jeg skjuler den med vide klær hehe.. Er i uke 10 eller noe nå
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Det er veldig inviduelt! Jeg er bare 4 uker på vei,men veldig oppblåst... Men magen kom tidlig sist gang , så regner med at den gjør det nå også Rundt uke 8 sånn ca
Mamma`N Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 sist gang kom magen rundt 12-14 uker er nå i uke 7 og jeg sliter med vanlige bukser pga de strammer ubehagelig....er så oppblåst atte fy...
madame Mim Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 sist je gikk gravid måtte jeg begynne med gravid klær i uke 8, denne gangen er magen så å si flat. litt oppblåst på kveldene men ikke noe som syns noe særlig.. har ikke lagt på meg noe ennda å sist la jeg på meg mye helt i starten
*shira* Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Er snart 11 uker på vei nå, og har hatt mage i 3 uker nå. Og det vises!!! :-) Så vel sånn ut med den første når jeg var 4 mnd på vei. Så magen kom tidligere denne gangen ja!
fjollefrua Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 er 6 uker på vei, og magen er på vei... Men det er nok ikke baby-magen, bare oppblåst og kjenner at ting begynner å skje... akkurat nå når jeg sitter på ettermiddagen så "velter" magen over buksa Så er mer på kvelden ja. Mne kan fint gå i de samme buksene, selv om det begynner å bli litt ubehagelig... Jeg løser det enkelt med en ekstra strikk fra knappehullet til knappen, og dekker over med lange singletter... Synes foreløpig ikke at jeg er gravid selv om jeg går i "trange" overdeler...
kath gutt07 & jente10 Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 med første mann fikk jeg ikke mage før langt uti.. Men den kom veldig og da! hehe. Nå er jeg ca 6 uker på vei, og merker også at "vanlige" bukser er litt stramme. Føler meg ekstremt oppblåst! Men magen ahr vel en tendens til å komme litt tidligere når man har vært gravid før, mener jeg å ha hørt en gang.. Så den kommer vel skikkelig snart.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Hehe,her kom magen samtidig med de to strekene på testen. Er nå 6+1 og gravidebuksene er på plass alt. Her er det ikke håp om å skjule noe som helst men så er det bare 14 mnd siden jeg fødte lille gullet da så muskulaturen er vel ikke helt strammet opp enda.. Lykke til alle sammen.
Hermelina Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Ingen babymage enda, men oppblåst mage i fullt monn! Tvinger på meg buksene fortsatt, men tror ikke det går så veldig lenge... Får ut og kjøpe meg tights (iiik) etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå